A TV2 népszerű műsora, A Nagy Duett két további adással bővül a váratlan siker miatt.
Az öt legnézetebb magyar tévéműsorból négy az RTL-en megy, az ötödik pedig a Tények a TV2-n. A magyar nézők kedvenc műsora jelenleg az Álarcos énekes, viszont A Konyhafőnök és a Mi kis falunk is nagy kedvenc: több mint félmillió nézőt vonzanak a képernyő elé. A top10-ben olyan műsorok is helyet kaptak a híradók mellett, mint a Sztárban Sztár és két TV2-s sorozat: a Bödörék és a Mintaapák.
A Nielsen által közzétett múlt heti nézettségi adatok szerint a top30 legnézettebb magyar tévéműsorból, adásból 10 a TV2-őn futott, 9 pedig az RTL-en, 5 a Duna Televízió műsora volt. Ezen kívül a toplistára felkerült még az ATV-ről a Heti Napló Sváby Andrással, a Civil a pályán és az Egyenes beszéd is, a Forma-1 és Labdarúgás közvetítés az M4 Sportról és a Super TV2-ről a délutáni Jóban Rosszban adás.
Ez volt múlt héten a TOP30 legnézettebb műsor:
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Egy jó szörp titka: így lett a házi receptből sikeres vállalkozás
A semmiből indulva vált országosan ismert prémium márkává a Mayer szörp.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


