Itt a bejelentés: óriási változás élesedett a Danone-nál
A Danone Magyarország Kft. működteti januártól a csoport teljes hazai tevékenységét, beleértve a Numil Kft. tevékenységét is.
A Danone Magyarország Kft. működteti januártól a csoport teljes hazai tevékenységét, beleértve a Numil Kft. tevékenységét is.
Az élelmiszerhiány és -pazarlás a járvány alatt még fontosabb.
Pedig nem olyan egyszerű az.
Valami alakul.
Október 1. és 31. között zajlik majd a mérés.
Mutatjuk, a Tesco, Auchan, Spar lenagyobb akcióit.
A betegség a fiatalokat sem kíméli.
Nem szeretnek nassolni, de akkor mit is akarnak?
Azt hitted a gyümölcsös joghurt egészséges?
Itt a lista az élelmiszerbotrány cégeiről!
Lerántjuk a leplet a diszkontok nagy trükkjéről.
Ilyen akció is ritkán van.
A rendezvény erős nemzetközi felhozatallal bírt.
A csoport magyarországi értékesítései 20 százalékkal estek vissza 2011-2013-ban.
Külföldi alapanyagból, külföldön készülhetnek a legendás magyar termékek.
Több gyárát is bezárja a népszerű tejtermékeket előállító vállalat.
Május közepére már szinte mindenhol lezárult a tavaszi toborzási szezon, a nagyobb vállalatok mostanra több ezer önéletrajzot gyűjtöttek be, melyek közül kiválaszthatják legújabb munkatársaikat. A szezonról elmondható, hogy nagy volt a mozgolódás, a korábbiakhoz képest több szabad pozíció került meghirdetésre.
A hazai állatállomány csökkenése és az alapanyagárak drágulása miatt az árak emelésére kényszerülhet a Danone.
Átalakulóban van a világ italpiaca: a fogyasztók évről évre az egészségesebb termékeket keresik, ami alapvetően az ásványvízgyártóknak kedvez. Igaz, az üdítőgyártók sem alszanak, hanem évről-évre újabb, egészségesebb termékeket fejlesztenek és egyre ütemesebben lépnek előre az ásványvízpiacon is. Az ásványvíz Magyarországon is jól fogy, évről évre több palackot értékesítenek, de az igazi robbanás a kínai piacon várható. Az ásványvíz- és üdítő fogyasztást nem csak a nyári meleg, hanem a gazdaság állapota is befolyásolja: az elmúlt két év gazdasági visszaesése elsősorban az üdítőgyártók piacát érintette kedvezőtlenül.
Elkészült az első olyan lista, amely a legerősebb magyarországi márkákat rangsorolja. A lista első helyén egy több mint 40 éves, ős magyar márka a Pöttyös Túró Rudi áll, melyet a Coca-Cola és a Danone követ. A Figyelőben most megjelent, a Braun & Partners és a GfK Hungária által készített országos, reprezentatív mintán elvégzett kutatás során elsősorban arra keresték a választ, hogy mekkora az egyes márkák ereje.