A Cápák között című üzleti showműsor legújabb adásában ismét izgalmas vállalkozások mutatkoztak be.
Júniusban befejezte a magyarországi tejtermékgyártást a budapesti székhelyű Danone Tejtermék Gyártó és Forgalmazó Kft. A tulajdonos multinacionális Danone csoport a magyarországi termék-előállítást más európai egységeibe helyezte át, de a savanyított Danone-készítmények ezután is kaphatók lesznek a hazai piacon, a Danone Kft. pedig a csoport régiós központja marad. A magyar gyárbezárással érintett dolgozók csaknem 80 százalékának már van új munkahelye és a cég tejbeszállító termelőpartnerei számára is új felvásárlókat talált.
Beszüntette júniusban a tejtermékkészítést budapesti gyárában a multinacionális Danone csoport - közölte az agrárszektor.hu-val Kiss Beáta, a Danone Tejtermék Gyártó és Forgalmazó Kft. vállalati külső kapcsolatok igazgatója. A lépés azt jelenti, hogy a cég végleg befejezte a magyarországi tejtermék-előállítást.
A multinacionális vállalat egy évvel ezelőtt hozta nyilvánosságra, hogy - több más európai üzeme mellett - bezárja budapesti gyárát is.
Ezek miatt a csoport magyarországi értékesítései 20 százalékkal estek vissza 2011-2013-ban.
A bejelentés óta a Danone a magyarországi termelést fokozatosan más termékgyártó egységeibe helyezte át európai frisstejtermék-hálózatán belül. Bár a magyarországi gyártás most megszűnt, a Danone márkák ezután is kaphatók lesznek a magyar piacon, a csoport itteni leányvállalataként működő Danone Kft. pedig továbbra is a Magyarországot, Csehországot, Szlovákiát és Horvátországot magában foglaló régió központja marad.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
A Danone Kft. Magyarországon savanyított tejkészítményeket (tejfölt, kefirt, natúr és gyümölcs joghurtokat, illetve tejdesszerteket) gyártott és forgalmazott. A vállalat célja, hogy a kereskedelmi tevékenység megtartásával a joghurtkategóriában erősítse ma is meglévő piacvezető pozícióját, és a lehető legtöbb magyar fogyasztónak biztosítsa az egészséges életvitelt friss tejtermékeivel - fogalmazott Kiss Beáta.

Belehúz a legismertebb hazai repoharas cég: újdonságokat is hoznak a fesztiválszezonra, a cél maradt
Több újdonságot is hoz a legismertebb újraváltható poharas cég 2025-re, a célok azonban mit sem változtak.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Kiderült, hogy melyik a magyarok kedvenc húsfajtája
A baromfihúsok a legnépszerűbbek a Lidl magyar vásárlóinak körében - derül ki az áruházlánc közleményéből.
-
A SPAR Magyarország a kiemelkedő minőség elkötelezettje (x)
A SPAR Magyarország 6 terméke már viseli a KMÉ-védjegyet, amely a minőség és a fogyasztói bizalom garanciája az élelmiszerpiacon.
-
Jövőépítés pénzügyi stressz nélkül – Így segít a Fundamenta valóra váltani a lakásálmokat (x)
Ismét mozgásba lendült a lakáspiac, a lakhatás kérdése aktuálisabb, mint valaha. Az ingatlanárak az egekbe járnak, mi lehet mégis a megoldás?
Green Transition & ESG 2025
AI in Business 2025
Biztosítás 2025


