Jó keresletre számítanak az üzletek karácsonykor: tömegével vásárolják majd ezeket a termékeket
A szezon főpróbájának számító Black Friday időszakban az érintett e-kereskedelmi cégek közel kétharmadának teljesült a várakozása.
A szezon főpróbájának számító Black Friday időszakban az érintett e-kereskedelmi cégek közel kétharmadának teljesült a várakozása.
Porszívók, konzolok és szárítógépek is kerültek a kosárba.
A magyar vásárlók kedvenc online kereskedője a Temu, míg az offline vásárlás nem tért el jelentősen a mindennapi trendektől.
Itthon az elmúlt időszakban csaknem 150%-kal nőtt meg a karácsonyfatartó állványok kereséseinek száma.
A Mastercard Gazdasági Intézet előrejelzése szerint karácsonykor az európai vásárlási szokásokat a divat, az elektronikai eszközök és az utazás iránti kereslet határozza meg.
Az egykori Asia Center szeptember óta World Mall néven üzemel, ám az átnevezést a nyilvánosság számára nem hangsúlyozták ki különösebben.
Az év ezen időszakában különösen fontos a tudatos vásárlás, mivel sok vállalkozás megpróbálja kihasználni a fokozott vásárlási kedvet - figyelmeztet a GVH.
A Ryanair november 28-án, csütörtökön 10 órakor indította el Black Friday akcióját, amely péntek éjfélig tart.
A Temu és a Shein online marketingkiadásai megnehezítik más kiskereskedők és márkák helyzetét a Black Friday-vásárlók elérésében.
A magyarok idén több mint 100 000 forintot terveznek karácsonyi ajándékokra költeni.
Az elmúlt időszakban a vásárlói igényeknek megfelelően átalakult a Black Friday-szezon.
különleges ajánlatok mellett a „szokásos” kategóriák is szép számmal szerepelnek.
Kezdjünk el időben felkészülni a karácsonyra, és használjuk ki a novemberi kedvezményeket.
Az előző két évhez hasonlóan idén is a felújított Apple-termékek dominanciájára számítanak az okostelefonok körében a Black Friday kampányban.
A GVH újabb tájékoztató videóval segíti a tudatos vásárlást a Black Friday időszakában.
A GVH közösségi média videókkal, tájékoztatókkal segíti a fogyasztókat a tudatos vásárlásban a Black Friday közeledtével.
Bár a Black Friday már nem olyan vonzó a vásárlók számára, mint régebben, az idei forgalom így is elérheti a 150-160 milliárd forintot.
Globálisan 12 százalékkal nőtt a second-hand készülékek piaca, de van olyan hazai szereplő, aki megduplázta éves forgalmát
A Black Friday során a szórakoztató elektronikai, informatikai- és háztartási kisgép kategóriák továbbra is nagyon népszerűek a fogyasztók körében.
A Revolut kutatása szerint a magyarok 22%-a tervez több mint 37 700 Ft-ot költeni az idei Black Friday alatt, és 20%-uk felkelne az éjszaka közepén is egy jobb ajánlatért.