Ezek voltak a 23. hét legfontosabb, legérdekesebb, na meg legolvasottabb cikkei a Pénzcentrumon.

Brutálisan nagy a vásárlói kedv az év vége felé: ezt keresik a magyarok leginkább karácsony előtt
A Black Friday és a Black November jóval előrébb hozta a karácsonyi ajándékkeresést és az ünnepekre való felkészülést, ezért kevesen várnak decemberig ezeknek a termékeknek a megvásárlásával - derül ki az Árukereső.hu legfrissebb adataiból. Magyarországon és pár szomszédunknál már a fát díszítették, és lassan a régió is utolérhet minket ebben.
Itthon az elmúlt időszakban csaknem 150%-kal nőtt meg a karácsonyfatartó állványok kereséseinek száma, és majdnem kétszer annyian kerestek karácsonyfaégőkre. Persze a hideg is rányomja a bélyeget a vásárlókra, ugyanis több mint kétszer annyian kutattak kesztyűk és kutyaruhák után Magyarországon.
A régióból még Bulgária és Románia égett már novemberben karácsonyi lázban: mindkét országban kb. 110%-kal nőttek meg a karácsonyfára vonatkozó keresések. Érdekes az is, hogy az év utolsó nagy ünnepe mellett őket is foglalkoztatták kedvenceik: Bulgáriában kétszer annyian kutattak kutyaházak után, míg Szerbiában majdnem ennyien érdeklődtek kutyaágyak után.
A térség többi országa még nem összpontosított a karácsonyra, és inkább a hideggel voltak elfoglalva. Csehországban közel kétszer annyian kerestek hőszivattyúkat, téli kesztyűket és fűtőtesteket, míg Szlovákiában az autókra fagyott jég lekaparásához szükséges eszközök keresései ugrottak meg 84%-kal. Romániában közel négyszeresre nőtt a hóláncok iránti érdeklődés, míg Szlovéniában és Horvátországban a gyerekcsizmák voltak hasonlóan népszerűek.
Érdekes, de nem meglepő ilyen korán találkozni a karácsonyi keresésekkel, ugyanis az üzletek – legyenek fizikaiak vagy webshopok – is előtérbe helyezik az ünnepi kínálatukat, egyszerre lovagolva meg a Black Friday és Black November leárazásait és a közelgő ünnepeket. Várhatóan hamarosan a többi ország is utolér minket, hogy a teljes régió karácsonyi lázban éghessen.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


