
Máris árstopot jelentett be az Allianz: hajlottak Nagy Márton kérésére, jövő júniusig nincs áremelés
Tavaly év végi árain kínálja majd a biztosításait az Allianz, miután Nagy Márton belengette a biztosítói árstopot a napokban.
Egy pénzügyi piacon lévő vállalat minden eszközt megragad annak érdekében, hogy minél nagyobb piaci részesedést szerezzen, illetve minél nagyobb profitra tegyen szert. Sokan rengeteg marketingeszközt alkalmaznak és megpróbálnak minden területen innovatívvá válni, annak érdekében, hogy minél nagyobb ügyfélállományra tegyenek szert. Az ádáz küzdelemben, azonban sokan figyelmen kívül hagynak egy tényezőt, ami pedig a legkönnyebben elérhető minden vállalkozás számára.
Milyen kapcsolat van egy szervezeten beül a munkatársak között és milyen kapcsolat van az ügyfelek között, illetve milyen igényeik vannak az ügyfeleknek? Ezek a kérdések azok, amelyekre, ha választ kapunk, akkor dinamikusan növelhetjük az árbevételünket messze magunk mögött hagyva a versenytársakat. És ezek azok a kérdések, amelyeket már sok vezető feltett magának, és sokan egyáltalán nem-, vagy helytelen választ kaptak rá.
Az ehhez kapcsolódó kutatásról kérdeztük Sági Györgyöt, a Gordio Csoport ügyvezető igazgatóját. A Gordio Csoport kidolgozott egy nemzetközileg elismert hatékony módszert, amellyel a fenti kérdésekre kielégítő válaszokat kaphatunk.
Mi a módszer alapja és hogyan használható ez a gyakorlatban?
A módszer a pszichológia szociometriájára, a szociológia társadalmi tőke koncepciójára, a matematika gráfelméletére és számos szervezetfejlesztési - üzleti kutatásra épül.
Alkalmazását tekintve egy 15 kérdésből álló kérdőív az alap, de lehetséges akár milyen adatbázis elemzése is, pl.: szakmai kapcsolatok elemzése közös publikációk alapján, vagy termékkapcsolatok elemzése.
A dolog újdonsága abban rejlik, hogy nemcsak az egyének (termékek) és a köztük lévő kapcsolatokat tárja fel a módszer, hanem az egész szervezeten belül, vagy üzleti kapcsolatrendszerben - különböző paraméterek alapján - létrehozott egyes csoportokat is vizsgálja. A halmazokon belül speciálisan azonosított közösségeket lehet ez alapján képezni, és a céges, vagy üzleti struktúra több szintje is látható lesz. Minden csoport tovább bontható alcsoportokra, egészen az egyénig, (termékig) és visszafelé: minden egyedi szereplő többféle alcsoport tagjaként, s funkcióban is része az egész rendszernek.
Milyen szolgáltatásokat tudnak nyújtani a biztosítók és a közvetítők számára?
A legnagyobb tapasztalatot a szervezetek informális kapcsolatrendszerének feltérképezésében szereztük, de bármilyen kapcsolattípus hálójának a meghatározása lehetséges. Ami a módszer egyedisége, hogy akár több millió pont közötti kapcsolatrendszer megállapítására képes. (már nyolcmillió üzleti felhasználó kapcsolatrendszerének az elemzését végezték e módszerrel).
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 19 899 074 forintot 20 éves futamidőre már 6,42 százalékos THM-el, havi 145 468 forintos törlesztővel fel lehet venni az UniCredit Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,93% a THM, míg a MagNet Banknál 6,87%; az Erste Banknál 6,89%, a Raiffeisen Banknál 7,00%, a K&H Banknál pedig 7,28%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
Milyen előnyökkel jár egy cég számára a belső kapcsolatok feltárása?
A valódi működés feltárását jelenti. Azonosítjuk
o az információ útját,
o a véleményformálókat,
o a szakmailag legjobbakat,
o a szervezeti informális csoportokat,
o a szervezeti egységek között kapcsolatot teremtő munkatársakat,
o minden munkatársról kapunk egy a többiek által alkotott profilt,
o azt, hogy kiken keresztül lehet leghatékonyabban változásokat elfogadtatni a szervezettel,
o s lehetőséget kapunk a vezető utánpótlás meghatározására.
A vállalatok nagy részénél egy-egy ilyen felmérés után kiderül, miért működik rosszul a rendszer.
Konkrét beavatkozási pontokat és megoldásokat tudunk meghatározni.
A szervezeten belüli kapcsolatok feltárása mellett kiemelten fontos terület az ügyfelek közötti kapcsolat és azok igényeinek pontos meghatározása.
Ön szerint mekkora növekedésen menne keresztül egy cég, ha optimálisan kihasználná a már meglévő ügyfeleiben rejlő lehetőségeket? Nos, többek között erre a kérdésre is megadjuk a választ az október 10-én megrendezésre kerülő Biztosítási Konferencián.
Tavaly év végi árain kínálja majd a biztosításait az Allianz, miután Nagy Márton belengette a biztosítói árstopot a napokban.
Újabb ársapkát helyezett kilátásba Nagy Márton, ugyanis nem látszik a megegyezés a biztosítókkal a lakásbiztosítások díjaival kapcsolatban.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.