Nemrégiben egy cikkünkben beszámoltunk arról, hogy kik és milyen módon kereshetnek a biztosítási piac szárnyalásán. A különböző értékesítési csatornák számbavételét követően, most megnézzük azokat a módszereket, amelyekkel lendíthetünk az üzleten, és még jobban kivehetjük részünket a piac fellendüléséből.
Alapvetően két tényező van, amely hozzásegíthet minket a sikerhez. Az egyik az, hogy mivel a biztosító társaságoknak érdeke, hogy a közvetítő partnereik minél hatékonyabban működjenek, és minél többet értékesítsenek, ezért rengeteg támogatást nyújtanak számukra. Ezek fajtáiról és hatékonyságairól még a későbbiekben esik szó. A másik tényező, amelyet sokan még nem ismertek fel, az a meglévő ügyfeleikben rejlő potenciál. Az nyeri a csatát, aki minél többet tud az ügyfeleiről és teljes körűen ki tudja szolgálni azok igényeit. Lássuk tehát a részleteket!
Mit adnak a biztosítók?
A fent említett okokra visszavezetve, 2007-ben az Efma elkészített egy 10. 000 ügyfélre, 350 közvetítői cégre és 50 biztosító társaságra kiterjesztett tanulmányt, amelyben azt vizsgálták, hogy milyen eszközöket és támogatásokat nyújtanak a biztosítók az ügynökeiknek (és ezek mennyire hatékonyak), illetve a közvetítők mennyire ismerik az ügyfeleiket. Az eredmény magáért beszél.
A vizsgálatba bevont ügynökök kétharmada gondolja úgy, hogy a biztosítók által nyújtott különböző szolgáltatások, nem járulnak hozzá kellő mértékben az Ő üzleti növekedésükhöz.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
A válaszadók 51 százaléka volt elégedett, az általuk közvetített termékekhez kapcsolódó leírások információtartalmával, 18 százalékuk az első helyre sorolta a támogatások sorában, míg 12 százalékuk nem volt elégedett a kapott termékleírásokkal.
A biztosító honlapjai szerepeltek második helyen, az elégedettségi ranglistán, itt ugyanis "csak" a megkérdezettek 18 százaléka tartotta haszontalannak a weboldalakat.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
A fiatalok vállalkozásindítását ösztönzi az OTP Bank új pályázata
OTP Junior Piacralépők címmel vállalkozói versenyt hirdetnek fiatalok számára.
-
Akár 80.000 forint pluszt is lehet keresni a Gránit Banknál rendszeres megtakarítás esetén (x)
A szelfivel számlát nyitó ügyfelek 40.000 forintján felül további 40.000 forinttal gazdagodhatnak a Gránit Banknál akik mobilalkalmazáson keresztül rendszeres megbízást adnak befektetési jegy vásárlására.
-
Hagyományos péksütemények kiváló minőségben, generációkon át (x)
Az Aranycipó Kft. vajas fonott kalácsa elnyerte a KMÉ-védjegyet, amely a kiváló minőség és a hagyományos péksütemények iránti elköteleződést tanúsítja.
Portfolio Gen Z Fest 2025


