November közepéig 700 millió palackot, üveget és dobozt váltottak vissza Magyarországon az új visszaváltási rendszerben.
Te elgondolkodtál már azon, miért oda jársz vásárolni, ahova általában szoktál? Neked az ár, a választék, vagy a bolt közelsége a legfontosabb? Esetleg mindez egyben? Mutatjuk, hol vásárolnak legszívesebben a magyar háziasszonyok.
Néhány héttel ezelőtt megjelent, "Ettől pörög úgy az Aldi és a Lidl: ez a diszkontok titkos trükkje" c. cikkünkben szavazásra buzdítottuk olvasóinkat. Arra voltunk kíváncsiak, ki, hol szeret leginkább napi fogyasztási cikkeket vásárolni. Kérdésünkre több mint 43 ezren (!) reagáltak.
Az eredmények alapján megállapítható, hogy magasan a Lidl a magyar vásárlók kedvence, de sokan szeretik az Aldit, a Tescót, a Spart és az Auchant is. Összességében pedig kijelenthető, ha teheti, akkor ebben az 5 láncban vásárol legszívesebben a magyarok 81 százaléka.
Na persze a kedveltségi lista mit sem ér az üzletláncok lefedettségének ismerete nélkül. Nos, e szerint annak ellenére végzett a Lidl a kedveltségi rangsor élen, hogy üzletszámát, illetve 2015-ös árbevételét tekintve jócskán elmarad a versenytársaktól; de hasonló a helyzet, az Aldinál is.
A trend tehát jól mutatja, hogy a vásárlók előnyben részesítik a klasszikus tradíciókkal rendelkező, de már a modern ígényekre specializált diszkontláncokat. Kíváncsiak lennénk, mi lenne, ha a kormányzattól zöld lámpát kapna ezen üzletláncok, nem titkolt expanziós politikája.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.