Az üzletlánc szeptember 12-től kezdődően újabb több mint 900 árucikket von be az árgarancia programba
Már aznap kézhez kaphatjuk a dm Online Shopban vagy a dm App-ban leadott rendeléseinket a Wolt Drive szolgáltatásnak köszönhetően.
Augusztustól a dm budapesti vásárlói új szállítási módot választhatnak az online leadott rendeléseikhez. A Wolt Drive jóvoltából még aznap kézhez kaphatják a 17 óráig megrendelt termékeiket, melyeket közvetlenül a programban résztvevő öt budapesti üzletből szállítanak ki.
Az új szolgáltatás célja, hogy gyorsabb és környezetbarátabb lehetőséget kínáljon az online vásárláshoz azoknak, akik nem tudnak vagy nem akarnak lemondani a házhozszállításról. A Wolt Drive dm-termékeket kiszállító flottája ugyanis teljes mértékben elektromos járművekből áll, így fenntarthatóbb szállítási módot kínál a hagyományos gépjárművekhez képest – nem is beszélve arról, hogy a termékeket nem egy távoli logisztikai raktárból gyűjtik össze, hanem a megrendelőhöz közeli üzletekből.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
A filmvilág szerelmeseinek nyújt különleges szórakozást egy új társasjáték, amely egyszerre teszteli a filmismereteket és teremt gyorsan oldott légkört baráti összejöveteleken.
Az idén októberben harmadszorra elinduló Launchpad programról Kövesdi Gáborral, a Brancsközösség alapítójával beszélgettünk.
Van, aki meztelenül, törölközőbe csavarva kényelmetlenül érzi magát, míg szintetikus anyagból készült fürdőruhában beülni a gőzbe több okból sem szerencsés.
-
Új vásárlók a magyar drogériákban: így változott meg a piac
A drogérialáncok nem csak hazánkban, Európa többi országában is dinamikusabban fejlődnek, mint a többi lánc.
-
Rohamosan csökken a hazai borfogyasztás, de a szakértőknek van megoldásuk a helyzetre
A klímaváltozás sem könnyíti meg a borászatok dolgát.