A McDonald's meghosszabbította 5 dolláros menüajánlatát decemberig az Egyesült Államok legtöbb éttermében.
Az elmúlt héten a zenelejátszásra alkalmas MP3- és MP4-lejátszókra, valamint kerékpáros telefontartókra való keresések ugrottak meg, míg júliusban a szelfibotok és e-book olvasók vezettek. Rengetegen kerestek ugyanakkor VR-szemüvegeket és mobil alkatrészeket is. Akár a digitális világba, akár a természetbe, akár máshova, a magyarok elvágynak otthonról idén nyáron is.
Alaposan bevásárolnak a magyarok nyáron olyan elektronikai eszközökből, amelyekkel kellemesebb lehet a pihenés. Úgy tűnik, a fesztiválszezonhoz közeledve hozzánk is elért a világtrend, és a magyarok újra felfedezték a – valljuk be, ma már retrónak számító - MP3- és MP4-lejátszókat. Az Árukereső.hu keresési adatai szerint ugyanis az elmúlt héten az MP3- és MP4-lejátszókra kerestek a legtöbben (44%). De népszerű termékek voltak még a kerékpáros telefontartók (42%), a bluetoothos nyomkövetők és kiegészítők (32%), az analóg kamerák (32%), valamint a VR-szemüvegek (26%) is.
Ez mind arról árulkodik, hogy a magyarok a technológiai eszközökkel turbózzák fel a kikapcsolódást, legyen szó utazásról, kirándulásról vagy otthoni pihenésről. A telefontartók nagyon jól jönnek a kerékpáros túrákon, míg a bluetoothos nyomkövetők a fesztiválszezontól kezdve a külföldi utazásokig hasznosak lehetnek, hogy ne hagyjuk el eszközeinket. Az analóg fényképezőgépek pedig különleges módon örökíthetik meg emlékeinket. Az otthoni videojátékozást és filmezést új szintre tudják emelni a virtuális valóság szemüvegei - bár a meleg ellen a headsetek biztos nem segítenek.
Ha a teljes júliusi hónapot nézzük, akkor ott leginkább az utazással és túrázással összekapcsolható elektronikai termékek domináltak. 37%-kal többen kerestek szelfibotokat - elvégre ki ne akarna készíteni pár képet a szebbnél szebb helyeken. 18%-kal többen kerestek e-könyv-olvasókat, hiszen azt könnyebb a strandra vinni, mint egy vaskos könyvet, míg 12%-kal többen GPS-navigátorokat, mert eltévedni sehol sem jó. Ahogy egyébként lemerülni sem, ezért is érdeklődhettek nagyobb számban a külső akkumulátorok és powerbankek iránt.
Kifejezetten érdekes, hogy tavaly nyárhoz képest leginkább a VR-szemüvegek kiegészítői ugrottak meg: idén ugyan 24%-kal többen kerestek a VR-szemüvegek áraira, ám a kiegészítőikre még többen (174%-kal), ami arra enged következtetni, hogy tovább finomhangolnák virtuális kalandjaikat a felhasználók.
JÓL JÖNNE 2,6 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 2 584 927 forintot igényelnél 60 hónapos futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót, havi 57 984 forintos törlesztővel az UniCredit Bank nyújtja (THM 13,10 %), de nem sokkal marad el ettől a CIB Bank 58 104 forintos törlesztőt (THM 13,20%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
A tavalyi év hasonló időszakához képest az elektronikai termékek körében a mobiltelefon-alkatrészek iránti érdeklődés 63%-kal nőtt, míg a heti toplistába bejutó bluetoothos nyomkövető és kiegészítők 163%-kal ugrottak meg. Tavalyhoz képest 54% és 43%-kal nőttek a fényképezőgépek objektíveire és a gyerekeknek tervezett fényképezőkre irányuló keresések – elvégre remek nyári emlékgyűjteményt lehet létrehozni, ha a család minden tagja fotózgat a nyaralás során. 2023-hoz képest 41%-kal népszerűbbek lettek a szabadidős filmezéshez ideális projektorok is.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
A filmvilág szerelmeseinek nyújt különleges szórakozást egy új társasjáték, amely egyszerre teszteli a filmismereteket és teremt gyorsan oldott légkört baráti összejöveteleken.
Az idén októberben harmadszorra elinduló Launchpad programról Kövesdi Gáborral, a Brancsközösség alapítójával beszélgettünk.
Van, aki meztelenül, törölközőbe csavarva kényelmetlenül érzi magát, míg szintetikus anyagból készült fürdőruhában beülni a gőzbe több okból sem szerencsés.
-
Új vásárlók a magyar drogériákban: így változott meg a piac
A drogérialáncok nem csak hazánkban, Európa többi országában is dinamikusabban fejlődnek, mint a többi lánc.
-
Rohamosan csökken a hazai borfogyasztás, de a szakértőknek van megoldásuk a helyzetre
A klímaváltozás sem könnyíti meg a borászatok dolgát.