November közepéig 700 millió palackot, üveget és dobozt váltottak vissza Magyarországon az új visszaváltási rendszerben.
Bajban a Meki: egyre többen fordítanak hátat a gyorséttermeknek, komoly akciókat hozhat a visszaesés
Az infláció hatása már a McDonald's-nál is érezhető, és az amerikai fogyasztók egyre inkább máshol keresik a pénztárcabarát gyorséttermi ételeket. Az Egyesült Államokban legalább egy éve nyitva tartó üzleteiknek forgalma 0,7%-kal csökkent az elmúlt negyedévben az előző év azonos időszakához képest.
A McDonald's hétfőn jelentette be, hogy az Egyesült Államokban legalább egy éve nyitva tartó üzleteinek forgalma 0,7%-kal csökkent az elmúlt negyedévben az előző év azonos időszakához képest. Ennek oka, hogy kevesebb vásárló látogatott el a gyorséttermekbe. A McDonald's nincs egyedül ezzel a problémával: a Starbucks, a Burger King, a Wendy's és más versenytársak is hasonlóan alacsonyabb eladásokról számoltak be, mivel a fogyasztók visszafogják kiadásaikat - írja a CNN.
Az elmúlt negyedévben több tényező is hátráltatta a McDonald's-t. Egy évvel ezelőtt ugyanezen időszakban 10,3%-os forgalomnövekedést értek el, főként egy népszerű shake-nek köszönhetően. Ez egy lila színű ital volt Grimace "születésnapjának" tiszteletére, amely TikTok szenzációvá vált.
Chris Kempczinski vezérigazgató szerint különösen az alacsony jövedelmű háztartások körében nőtt meg az elégedetlenség, a tavalyi év elejétől kezdve érzékelik a problémát. Ennek kezelésére decemberben bemutatták stratégiai tervük bővítését, amelynek középpontjában az értékalapú étkezési tervek állnak. Ezek közé tartozik például az 5 dolláros étkezéshez hasonló ajánlatok bevezetése.
Kempczinski hangsúlyozta, hogy folytatják az innovációt és alkalmazkodnak a változó vásárlói igényekhez. Kiemelte például új hangsúlyukat a csirkehúsra és egy új hamburgert is tesztelnek Big Arch néven.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
Az inflációs válság első éveiben olyan cégek mint a McDonald's és Coca-Cola azt tapasztalták, hogy fogyasztóik jól reagálnak az áremelésekre. Tavaly azonban fordult a kocka: sok vásárló nemet mondott a magasabb árakra.
Az élelmiszerárak tovább emelkedtek ugyan, de ennek nagy része nem az élelmiszerboltokban jelentkezett, hanem éttermekben és gyorséttermekben. Ez azt jelenti, hogy sok amerikai számára luxuscikké vált étteremben enni.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.