November közepéig 700 millió palackot, üveget és dobozt váltottak vissza Magyarországon az új visszaváltási rendszerben.
A Tesco London központjában nyitja meg az első pénztár nélküli boltját, ahol a vásárlók alkalmazás segítségével, pénztáros és termékbeolvasás nélkül intézhetik vásárlásaikat és fizetéseiket.
A Tesco, Nagy-Britannia legnagyobb kiskereskedelmi vállalata, London központjában nyitja meg az első pénztár nélküli boltját. Ez a lépés lehetővé teszi a vásárlók számára, hogy a termékek beolvasása és pénztárosokkal való interakció nélkül hajthassák végre vásárlásaikat és fizetéseiket. Ezzel a Tesco csatlakozik azon riválisai sorához, mint az Amazon, az Aldi és a Morrisons, amelyek már korábban elindították hasonló kezdeményezéseiket.
A "GetGo" névre keresztelt szolgáltatás bevezetése egy londoni Express üzletben kezdődik meg, és 2019 óta tesztelik - számolt be a yahoo.com. Az alkalmazást használó vásárlók egyszerűen bejelentkezhetnek az üzletbe, összeszedhetik a kívánt élelmiszereket és távozhatnak anélkül, hogy meg kellene állniuk egy pénztárnál. A vásárlásokat kamerák és súlyérzékelők segítségével rögzítik, majd az üzletből való kilépéskor automatikusan ki lesznek számlázva az alkalmazáson keresztül. A vásárlók néhány percen belül elektronikus nyugtát kapnak telefonjaikra.
Kutatás: a kereskedelmi márkás termékek megítélése Magyarországon
A saját- avagy kereskedelmi márkák térhódítása kéz a kézben jár természetesen a fogyasztók árérzékenységével, amelyet egy-egy gazdasági válság, és a nyomában kialakuló egzisztenciális problémák csak még inkább tetéznek. Nagy kérdés ugyanakkor, hogy mindezek ellenére milyen is ezen olcsóbb, helyettesítő termékek megítélése a fogyasztók körében. A következő hetekben a Pénzcentrum és a Debreceni Egyetem közös, nagymintás felmérést végez, hogy kiderüljön, hogyan vélekednek a hazai vásárlók az ún. kereskedelmi/saját márkás, illetve a gyártói márkás termékekről.
Az alábbiakban arra szeretnénk megkérni, hogy töltsd ki a kérdőívet, ezzel segítve munkánkat. A kutatás név nélküli és önkéntes, semmilyen visszakeresési lehetőséget nem tartalmaz, mindösszesen néhány percet vesz igénybe. A kutatás eredményeit a Pénzcentrum online felületén fogjuk közzétenni. Köszönjük, hogy részt veszel a kutatásban!
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.