A McDonald's újabb kihívással szembesül: ezúttal a McCafé eszpresszógépek okoznak problémát az amerikai éttermekben.
Nem számítanak forgalomnövekedésre a tavalyihoz képest a webshopok karácsonykor. Az érintett hazai e-kereskedelmi cégek 41 százaléka a tavalyinál kisebb karácsonyi forgalommal kalkulál. A szezon főpróbájának számító Black Friday időszakban a webáruházak 69 százaléka számolt be a vártnál alacsonyabb forgalomról.
A reálbérek idei átmeneti visszaesése, a vásárlók rendelkezésére álló szűkebb források a jelek szerint az év végi időszakban is éreztetik a hatásukat. A karácsonyi időszakban fókuszba kerülő termékeket forgalmazó webáruházak 41 százaléka a tavalyi szezonhoz képest alacsonyabb forgalmat vár – 22 százalékuk szerint a visszaesés meghaladja a 20 százalékot is. Növekedést az e-kereskedelmi cégek 32 százaléka vár, miközben 27 százalék a tavalyi szint ismétlődésére számít – derül ki az Olcsóbbat.hu ár-összehasonlító portál gyorsfelmérésében részt vevő közel száz hazai internetes áruház válaszaiból.
A visszafogott várakozásokat alátámasztják az online kereskedőknek a Black Friday kapcsán szerzett tapasztalatai is. A teljes megkérdezett kör 45 százaléka szervezett akciót erre az időszakra, és az akciózók több mint kétharmada (69%) számolt be arról, hogy a fekete péntek forgalma alulmúlta előzetes várakozásaikat. A beszámolók 46 százaléka jelzett a tavalyinál kisebb forgalmat, ami azt jelenti, hogy nem csupán az infláció mértékével, hanem azt meghaladó mértékben csökkent reálértékben az online kereskedők árbevétele. A kosárérték a tavalyihoz hasonló szinten állt: a webáruházak 29 százaléka nem tapasztalt változást tavalyhoz képest, ugyanakkor 36 százalékuk növekedésről, 35 százalékuk pedig csökkenésről számolt be.
A lehetséges okok között a legtöbb válaszadó azt jelölte meg, hogy a lakosság most kevesebb elkölthető pénzzel rendelkezik, de valószerűnek tartják azt a magyarázatot is, hogy a bizonytalan gazdasági helyzetben sokan a kivárást és a tartalékolást helyezték előtérbe.
A hazai kereskedők által érzékelt piaci visszaesés valós jelenség, de annak mértéke a teljes e-kereskedelmi szegmensben kisebb mértékű lehet, mivel idén a vásárlók a tavalyinál nagyobb mértékben rendelnek külföldön bejegyzett webáruházaktól
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
– mondta Dévavári Dezső, az ár-összehasonlító portál vezetője, hozzátéve: "Továbbra is érvényes marad az a hosszú távú tendencia, hogy a kereskedelmi forgalom fokozatosan tolódik át az online térbe. Így teljes piacot tekintve arra számíthatunk a karácsonyi szezonban, hogy a megrendelések száma idén is eléri a tavalyi mértéket, a megrendelt küldemények átlagos értéke pedig valószínűleg szintén stagnálni fog.”
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.