November közepéig 700 millió palackot, üveget és dobozt váltottak vissza Magyarországon az új visszaváltási rendszerben.
Szintet lépett a Jófogás és az Adománytaxi Alapítvány együttműködése, amelynek köszönhetően mindenki egyedi darabokkal tudja feldobni a ruhatárát. Minden egyes tranzakció a hátrányos helyzetű közösségek életét könnyítheti meg, amellett, hogy az egyre többek számára fontos a fenntarthatósági célokat is támogatja.
A trendek és előrejelzések szerint a vásárlók egyre rövidebb ideig hordják az újonnan vásárolt, jellemzően fast fashion ruhadarabjaikat, eközben a használt ruhák globális piaca 2027-re várhatóan megduplázódik. A látványos növekedés fő mozgatórugói a magas infláció és az abból fakadó árérzékenység, illetve a Z generáció fenntarthatóságra és egyedi, vintage/retró ruhadarabokra sokkal nyitottabb tagjai. Az elképesztően környezetszennyező fast fashion helyett egyre menőbbé válik a személyes vagy online turizás, és így a bolygónk megmentésében kulcsszerepet játszó felelős, körforgásos gondolkodás is.
Ahogy az egyszülős rászoruló családoknak szervezett adománygyűjtésünkkel vagy a hazai menhelyek megsegítését célzó kampányainkkal is tettük, folyamatosan keressük azokat a megoldásokat, amelyek a Jófogás alapműködésébe ágyazva segíthetnek egy-egy jó társadalmi ügyet. Az Adománytaxival közös stratégiai partnerségünk is ilyen. Sokmilliós felhasználói bázisunk és az erre fogékony érdeklődők figyelmét bannerkampánnyal, közösségimédia-aktivitásokkal, influencerekkel és blogbejegyzéssel is felhívjuk az új lehetőségre, aminek köszönhetően online piacterünk kínálata egyúttal páratlan ruhadarabokkal is bővül – emelte ki Takács Borbála, a Jófogás marketingigazgatója.
Az együttműködés tökéletes összhangban van a fenntarthatóság és körkörösség fogalmaival, ahogy például a tavalyi Túlfogyasztás Világnapján az ország első illúziós installációja is bemutatta: amire nekünk már nincs szükségünk, az másnak még komoly értéket jelenthet.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.