A kampány célja a felelős kiadástervezés, vásárlás és – szükség esetén – kölcsönfelvétel elősegítése annak érdekében, hogy ne terheljük „ajándék” hitellel a karácsonyi ünnepeket.
Noha a pandémia kezdete óta a magyarok többsége árérzékenyebb, tavalyhoz képest idén valamivel többet, átlagosan 59 ezer forintot költenének karácsonyi ajándékokra – mutat rá egy friss országos, reprezentatív kutatás. A legtöbben valamilyen praktikus meglepetéssel készülnek a szeretteiknek: olyasmit vásárolnak, amit a másik a hétköznapokban is használni tud. November-decemberben rendszerint nő a bútoráruházak forgalma is, az XXXLutz-tól megtudtuk, a nagybútorok helyett inkább a kisebb lakberendezési tárgyak, kiegészítők a keresettek, mint egy mutatós állólámpa, szőnyeg, különböző lakástextíliák vagy épp kollázs képkeretek.
Egy idei, reprezentatív kutatásból kiderül, nagyon sokan már az őszi hónapokban elkezdték beszerezni a karácsonyi ajándékokat, és noha az online vásárlás még mindig népszerű, tavalyhoz képest többen intézték az ajándékbeszerzést különböző üzletekben. Ezt az XXXLutz is tapasztalta, az áruház megjegyezte, hogy sokan tartanak attól, vajon időben kézhez kapják-e a megrendelt terméket, így vagy személyesen intézik a vásárlást, vagy online rendelés esetén is személyes átvételt választanak.
A kutatás arra is rávilágít, hogy a legtöbben valamilyen praktikus, a mindennapok során is használható ajándékkal kedveskednek a szeretteiknek, például ruhaneművel, elektronikai cikkekkel, a gyerekeknek rendszerint valamilyen játékot vesznek, és sokan vannak, akik vásárlási utalványt adnak majd, vagy valamilyen élménnyel készülnek.
Az XXXLutz bútorlánc tapasztalatai is azt igazolják, hogy az ünnepek közeledtével a nagyobb bútorok helyett a könnyen mozdítható, hasznos tárgyak iránt nagyobb az érdeklődés.
Olyan lakberendezési tárgyakat keresnek, amelyre a legtöbb háztartásban szükség lehet, de bizonyos szempontból luxusnak is számít: egy dizájnos állólámpa, egy trendi falipolc vagy akár egy mutatós dohányzóasztal például
– írta a bútorlánc megkeresésünkre. Sokan vannak, akik egy-egy nagyobb értékű lakberendezési tárgy helyett inkább több, kisebb meglepetéssel készülnek, az év ezen időszakában nő például a kollázs képkeretek iránti kereslet, népszerűek a diffúzorok, puha plédek, díszpárnák és egy borospohárkészletek is.
A bútorlánc közölte, december 20-a és 23-a között minden Premium Card klubtag vásárló 20% kedvezményt kap a vásárlása végösszegéből. A lehetőség tulajdonképpen bárki számára adott, ugyanis Premium Card klubtag lehet minden vásárló, aki regisztrál ezen az oldalon vagy letölti az XXXLutz alkalmazást a telefonjára.
Többet költünk idén karácsonykor, mint tavaly
A Telenor megbízásából az Impetus Research által készített, nemre, korra, településtípusra és régióra nézve reprezentatív országos kutatás alapján a magyarok többsége a pandémia kezdete óta árérzékenyebb lett, mégis, tavalyhoz képest átlagosan többet, 59 ezer forintot terveznek ajándékra költeni az emberek.
(x)
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.