Az ország JYSK üzletei idén hetedik éve tartanak zárva karácsonykor.
1 év alatt 3 évet fejlődtünk online – mondta el a JYSK július 15-i sajtóeseményén Szimeiszter Sándor, a lakberendezési lánc Country Managerre. A szakember ismertette az áruházlánc friss kutatását is, amiből többek között kiderült, a legtöbb vásárlót nem érintette kifejezetten mélyen a pandémiás időszak.
A JYSK friss kutatásából kiderült, a megkérdezettek 40 százalékának egyáltalán nem okozott problémát a pandémiás időszak. Szimeiszter Sándor ezen felül beszámolt arról is, az adatok szerint a válaszadók több mint negyven százalékánál csupán kevés negatív benyomást tett a pandémia. Sokan ráadásul nem is aggódtak ezalatt az időszak alatt.
A JYSK Country Managerre szerint az adatok értékelésekor figyelembe kell venni, hogy a pandémia, mint olyan, nagyon különböző mértékben érintette a különböző élethelyzetben lévő embereket. Érdekes az is, hogy a megkérdezettek 50 százaléka egyáltalán nem változtatott semmin az otthonában, náluk jóval kevesebben voltak azok, akik új bútorokat, dekorációs eszközöket vettek.
Akik viszont költöttek, a legtöbben 10-20 ezer forintot költöttek, náluk valamivel kevesebben voltak, akik 30-50 ezret is szántak rá. Szimeiszter Sándor szerint a JYSK kosárértéke a pandémiás időszakban átlagosan 15 ezer forint volt. Ami nagyjából megfelel a kutatásban kijött kosárértékeknek. Hauer Attila a JYSK marketing-szakembere ehhez az adathoz azonban hozzátette, a vásárlószámaik nem nőnek jelentősen, viszont akik elmennek a boltokba, többet költenek.
A sajtóeseményen elhangzott az is, hogy a magyar vásárlóknak leginkább a praktikusság számít egy bútor esetében, ezt követi az ára, majd a kényelem.
A lakberendezési áruház saját monitorozása szerint a vásárlókat nagyjából három nagy csoportba lehet besorolni: egy részük nagyon erősen árérzékeny, mások a gyors vásárlásra esküsznek, a többieknek pedig a praktikusság számít. A magyar vásárlók megoszlása ezen a hármas skálán kiegyensúlyozottnak mondható, igaz, legtöbben az árérzékenyek vannak. Ők azok, akik leginkább az akciókat keresik, akkor vásárolnak szívesen, amikor leárazások vannak.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
Szimeiszter Sándor beszámolt arról is, hogy a JYSK lezárt 2020-as gazdasági évében 13,1 százalékos növekedést értek el. A Country Manager elmondta azt is, hogy a legdinamikusabban náluk a kerti kiegészítők szegmense nőtt a leginkább. Ez egyértelműen a pandémiával magyarázható a szakember szerint. A Country Manager az online értékesítésükkel kapcsolatban úgy fogalmazott,
1 év alatt 3 évet fejlődtünk.
JYSK Magyarország Top 3 árbevétel
- matrac
- kanapéágy
- kerti ülőgarnitúra
JYSK Magyarország Top 3 darabszám
- vegyes mintájú díszpárna
- szolár lámpa
- mikroszálas paplan
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.