November közepéig 700 millió palackot, üveget és dobozt váltottak vissza Magyarországon az új visszaváltási rendszerben.
A járvány nyomán a ruházati cikkek értékesítése is meglódult az eMAG-on: a rendelések java ősszel és télen érkezett, a legtöbben valamilyen lábbelit, kabátot, pólót, farmernadrágot vásároltak.
A közel egy éve tartó járványhelyzet miatt jól érzékelhetően emelkedett a ruhaneműk, cipők és sportruházati cikkek forgalma - tájékoztatta a Pénzcentrumot a webáruház. Mint írták, a divatcikkek eladásainak száma egy-egy akciós kampány alatt akár másfélszeresére is emelkedhet.
Hozzátették, hogy ennek ellenére a visszaküldött termékek aránya a ruhák és lábbelik esetében sem múlja felül az átlagot, ami azt mutatja, hogy az internetes vásárlók az esetek döntő többségében megfelelő méretű terméket tudnak választani annak felpróbálása nélkül is.
A cég tájékoztatása szerint, meglepő módon jóval több (62 százalék) férfi ruházati cikket rendelnek a járvány tavaly márciusi kitörése óta, mint nőit (23 százalék), vagy gyermekruhát (3 százalék). A fennmaradó hányadot (12 százalék) a sportruházati eladások generálják. A teljes férfi és női ruházati kategórián belül egyébként a cipők és egyéb lábbelik eladása a legmagasabb, ezek generálják a teljes forgalom csaknem 70 százalékát.
- A legnépszerűbb női ruhadarabok a kabátok és mellények, a pizsamák, a hagyományos, illetve kapucnis pólók, pulóverek voltak a járvány második hullámának kitörése óta.
- A legnépszerűbb férfi ruhadarabok szintén a kabátok és mellények voltak, a második és harmadik helyre a hagyományos és kapucnis pólók, a negyedikre pedig az alsóruházat került ugyanebben az időszakban, a férfi pizsamák csupán a tizedik legnépszerűbbek.
Egy tipikus vásárló a megrendelt ruhadarab mellé valamilyen fogyasztási cikket is (például tartós élelmiszert, mosószert vagy személyes higiéniai, szépségápolási terméket) tesz a virtuális kosarába. Nagyjából ugyanannyian fizetik ki a ruhát online, ahányan a készpénzes, utánvétes fizetést favorizálják, viszont a legtöbben (a vásárlók mintegy 60 százaléka) a futárral való kiszállítást választja, a csomagautomatából vagy egyéb átvevőpontban való átvételt 40 százalékuk preferálja.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.