November közepéig 700 millió palackot, üveget és dobozt váltottak vissza Magyarországon az új visszaváltási rendszerben.
Egy új dokumntumfilm lerántja a leplet a bolthálózat titkairól: kiderül a cég milyen módszereket talált ki a hatékonyság növelésére, és a bevételeik növelésére.
A Channel 5 új, Lidl: The BIG Budget Supermarket című dokumentumfilmjében egykor a hálózat alkalmazásában álló brit kereskedelmi dolgozó nyilatkozik. Beszámolóik során leleplezik a cég praktikáit a vásárlók ügyes befolyásolásától kezdve a saját márkás termékeken át a villámgyors pénztárosok titkáig bezárólag - írja a SzeretlekMagyarország.hu.
- Például a pékárut ellentétben a riválisokkal, bejárt közvetlen közelében helyezik el, így a vásárlók rögtön a frissen sült termékek illatával találkoznak, miután belépnek az üzletbe.
- Miközben a legtöbb üzletben a termékek alá helyezik az árcímkéket, a Lidl gyakran fölé teszi az árat. Ez néha összezavarja a vásárlókat, akik sokszor már csak a kasszánál szembesülnek azzal, hogy elnézték az árcímkét.
- A kiskereskedelmi lánc egyik nagy ereje a saját márkás termékekben rejlik. Ezek jellemzően nagyon hasonlítanak valamely nagy, ismert márka termékeihez, de még éppen annyira különböznek, hogy ne sértsenek törvényt.
- A Lidl a Schwarz-csoport tagja, mely 30 országban 12 ezer üzlet felett diszponál, vagyis vásárlóerő szempontjából nagyobbak például a Tescónál is.
- Spórolnak azon is, hogy bevásárlás közben nem szól zene, de mozgásérzékelő világítást sem használnak.
- Mindenki kiveszi a részét a munkából, vagyis az üzletvezetők ugyanúgy pakolnak a polcokra, ahogy az árufeltöltők is.
- A legnagyobb fegyver azonban a középső folyosó, ami tele van különös árucikkekkel. Ezen végigsétálva óhatatlanul is megakad az ember szeme egyik-másik furcsa tárgyon és elidőzik előtte egy kicsit, nem pedig azonnal végigrohan az üzleten és sietve távozik.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.