November közepéig 700 millió palackot, üveget és dobozt váltottak vissza Magyarországon az új visszaváltási rendszerben.
Nagymértékben csökkent az eladott öltönyök száma az elmaradt esküvők, szalagavatók és a home office elterjedése miatt, de céges formaruhákból is jóval kevesebb fogy az idén.
Legalább tízezer arcmaszkot gyártottak le március közepe óta a MrSale Öltönyüzlet varrodájában, ahol az éles váltásra a pandémia első hulláma nyomán bekövetkezett azonnali, 70 százalékos forgalomvesztés kényszerítette a társaságot - írja pénteki számában a Világgazdaság. Békés Bence cégvezető a Világgazdaságnak elmondta, október végéig 40 százalékkal csökkent az időarányos forgalmuk, noha az év remekül indult, idén is 10 százalékos bevételnövekedést terveztek. A vásárlók száma mostanáig 37 százalékkal, az eladott termékek darabszáma 49 százalékkal maradt el az előző évitől, az árbevétel-kiesés pedig év végére akár 60 százalékos is lehet.
A két utolsó, máskor nagy forgalmú hónapban a rendezvénystop és a kijárási korlátozások miatt továbbra sincs kereslet az elegáns férfiruhára, de a formaruhákra sem sok. Az idén elmaradnak a teljes cserék, jellemzően csak az újonnan belépő alkalmazottaknak rendelnek a vállalkozások céges öltözéket. Kiestek az éttermek és a teljes szállodaszektor is a megrendelői körből - sorolta a cégvezető.
A magas jövedelműeket célzó divatmárkák forgalmát egyelőre kevésbé rángatta meg a pandémia - véli a cégvezető, aki szerint a most kiesett forgalom később sem pótlódik, az elhalasztott vásárlások révén megtakarított pénzt nem félreteszik, hanem másra költik a vásárlók. A 2001-ben alapított magyar vállalkozás, a MrSale mögött álló Eucalyptus Kft. tavaly 680 millió forintos forgalmat ért el, amelyet várhatóan jövőre sem lesz képes megismételni - ismerteti a Világgazdaság.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.