November közepéig 700 millió palackot, üveget és dobozt váltottak vissza Magyarországon az új visszaváltási rendszerben.
A munkaerőpiacon nehéz helyzetben lévőkön is segít egy szegedi bútorcég, amely nem mellesleg kiváló minőségű termékeket állít elő. A társadalmi szerepvállalásról, márkáról és az eddigi sikerekről a nonprofit vállalkozás ügyvezetője, Kis Mónika beszélt a HelloVidéknek.
Szívet melengető olvasni olyan projektekről, amik azokon az embertársainkon segítenek, akik az életben jelentős hendikeppel indulnak. Ilyen hátrány, ha valaki túl fiatal, netán túlkoros, ha nincs vagy nem elegendő a munkatapasztalata, nem beszélve az atipikus foglalkoztatásról, ami a kisgyermekes anyákat sújtja. Most egy ilyen magyar munkahelyet mutat be a HelloVidék.
A Csongrád-Csanád megyeszékhelyén működő Tudásklaszter Nonprofit Kft. feladata, hogy a korábban felsorolt hátráltató tényezők ellenére is biztos munkalehetőséget biztosítson a legrászorulóbbak számára. Így jött létre 2013-ban az azóta is nonprofit alapokon működő Remodel Stúdió, ahol "hátrányos helyzetűek" lehelnek új életet a régi bútorokba. A társadalmi szerepvállalásról, márkáról és az eddigi sikerekről a nonprofit vállalkozás ügyvezetője, Kis Mónika beszélt a portálnak.
Az interjút itt tudod elolvasni.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.