November közepéig 700 millió palackot, üveget és dobozt váltottak vissza Magyarországon az új visszaváltási rendszerben.
2020. május 6-tól megújul a Ceetrus Hungary Kft. által üzemeltetett Auchan üzletsorok márkaneve, logója és szlogenje. Az eddig használt "Korzó" elnevezés helyett a jövőben a vásárlók mindenhol az Auchan Korzó márkanévvel találkozhatnak majd. Ezzel a döntéssel a Korzó a fogyasztók számára ismertebb Auchan márkanév mellé kerül.
Az új Auchan Korzó márkanév használatától a vásárlókkal való kapcsolat és a márka iránti lojalitás erősödését várjuk, hiszen a célközönség számára egyértelműbbé válik, hogy Auchan Korzó alatt az Auchan hipermarketek üzletsorait értjük- nyilatkozta Fonay Gergely a Ceetrus Hungary Kft. marketing vezetője.
A Korzó márka megújulásának részeként a "Vásárolj be, kapcsolódj ki" szlogen is bevezetésre kerül a logóban, a korábban használt "Üzlet- és élményközpont" helyett. Az új szlogen nemcsak közelebbi előnyöket, érveket fogalmaz meg azzal kapcsolatban, hogy mit szeretne nyújtani a Korzó a vásárlók számára, de megfelelően definiálja a márkaüzenetet is, mely szerint az Auchan üzletsorok látogatása kiegészíti a napi bevásárlást és minőségi kikapcsolódást ígér. A Korzó márkával kapcsolatos változások mellett a Korzó kommunikációja is több lépcsőben, teljeskörűen megújul.
A márkanévváltás 18 Auchan hipermarket üzletsort érint a következő helyszíneken: Budakalász, Budaörs, Csömör, Debrecen, Dunakeszi, Fót, Csömör, Kecskemét, Fót, Maglód, Miskolc Borsod, Miskolc Dél, Székesfehérvár, Szolnok, Szeged, Óbuda, Szigetszentmiklós, Törökbálint, Soroksár és Solymár. Az Auchan Korzókon közel 71 millió vásárló fordul meg évente, az áruházaknak 2020 márciusában összesen csaknem 6,4 millió látogatója volt.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.