10-ből 8 magyar fogyaszt boltban kapható gyorsfagyasztott, panírozott húsokat, de nem mindegy hogy készítjük el őket.
Erre szórják a pénzt a magyarok: többet mint a szlovákok, de a románok rajtunk is túltesznek
2018-ban az Európai Unió országaiban az összes GDP 1,3 százalékát fordították kommunikációra - ide véve minden formáját a postától kezdve, a telefonon át, az e-mailezésig, (előfizetések, szolgáltatások). Ez azt jelenti, hogy az uniós háztartások az összes kiadásának 2,3 százalékát tette ki a kommunikációra fordított költség.
A háztartások kiadásainka arányában vizsgálta a kommunikációra fordított költéseket az Eurostat. Míg egyes országokban nőtt, máshol csökkent ez az arány, összességében 2,3 százalékát teszi ki az uniós országokban az összkiadásoknak ez a tétel. A magyar adatok ennél egy egész százalékponttal lettek magasabbak. Attól függetlenül, hogy az átlag nem nevezhető magas kiadásnak, az egyes országok között drasztikus eltéréseket lehet tapasztalni.
A lista végén, ahol a legkevesebb az ilyen jellegű kiadás, olyan országok állnak, mint Luxemburg, az Egyesült Királyság, Ausztria vagy Dánia. Míg a lista élén éppen a nem élvonalbeli országok: Bulgária, Görögország, Románia, Horvátország, Málta. A hatodik helyre becsúszott Magyarország is 3,3 százalékkal, egy hajszállal előzve Szlovákiát.
2008 és 2018 között a kommunikációra fordított összeg aránya sok EU-tagállamban csökkent a háztartások összkiadásaihoz képest. A leginkább Észtországban 1,3 százalékponttal, de csökkenés mutatkozott Hollandia (-1,1%), Lengyelország (-1,0%), Franciaország (-0,8%), Írország (-0,7%), Csehország, Portugália, és Bulgária (-0,6%) kommunikációra fordított kiadásaiban is.
Magyarországon nem volt számottevő csökkenés, csak az elmúlt évben, 2008-2017-ig 3,6 és 3,8 százalék között mozgott az arány, csak 2018-ra esett vissza 3,3-ra. Ezzel szemben például Romániában (2,1%), Litvániában (0,5%), Svédországban (0,4%) és Horvátországban nőttek az ilyen jellegű kiadások az elmúlt 10 évben.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.