0 °C Budapest

Nagyot ment idén a Szigetre települt diszkont: rekordszámú vásárló 5 nap alatt

2018. augusztus 14. 14:30

Több mint 32 000 vásárló járt már az ALDI idén 375 négyzetméteresre növelt üzletében a Sziget Fesztivál első öt napján, ahol ebben az évben is bolti árakon lehet vásárolni.

Már az első öt nap rekordszámú látogató kereste fel az ALDI üzletét a Sziget Fesztiválon. Az idén egy  375 négyzetméter alapterületűre növelt fesztiválbolt várja a fesztiválozókat, amely kibővített hűtőpulttal, közel 350 termékkel, a látványpékségben a korábbi kettő helyett három sütővel, 8 kasszával és mintegy 45 főnyi személyzettel áll a vásárlók rendelkezésére. Az üzlet melletti GrillTeraszon - ahol 15 fő dolgozik - a korábbi évekhez hasonlóan idén is ingyenesen készre sütik az ALDI fesztiváláruházában vásárolt húsokat, grillkolbászokat. A pop-up bolt kínálatában alkoholmentes italok, reggelik, hűtött termékek (felvágottak, sajtok), konzervek, édességek is megtalálhatók, és ebben az évben a fagylaltpult is az üzleten belülre költözött. Az ALDI az étel-intoleranciával érintettekre is gondolt, ezért a Szigeten található üzletében is kínál laktóz- és gluténmentes termékeket. Az "Azon melegében" látványpékség is bővített kínálattal készült a fesztiválra, így vajas croissant, kenyérlángos, bajor perec, kovászos cipó is kapható. Az élelmiszerek árusítása mellett az üzletben arra is készültek, ha hirtelen beköszönt a hideg idő, vagy az eső, hiszen egyrészt matrac, sátor és hálózsák is kapható, másrészt az üzlet nem csupán hűthető, de fűthető is. A boltban bankkártyával és a fesztiválokon használt Festipay kártyával egyaránt lehet fizetni. Az ALDI az italok kivételével továbbra is bolti árakkal várja a vásárlókat, vagyis ugyanazon az áron lehet megvásárolni a termékeket, mint az áruházlánc 132 magyarországi egységének bármelyikében.

A legkeresettebb termékek

Az első napok forgalma alapján az italok közül messze az ásványvíz a legkeresettebb, közel két és félszer annyi fogyott belőle, mint az összes többi alkoholmentes üdítőitalból együttvéve. A látványpékségben a tavalyi évhez hasonlóan a császárzsemle volt a legkapósabb, amit a virslis táska, a kenyérlángos és a vajas croissant követnek. A friss zöldségek és gyümölcsök közül a banán, az áfonya és a koktélparadicsom volt a legkelendőbb. A GrillTeraszon marinádozott csirkemellfiléből, hamburgerpogácsából és marinádozott csirkefelsőcomb-filéből sütöttek a legtöbbet, de népszerű volt a grillezett sajt is. A jégkrémek közül a gyümölcsös, a mandulás és a vaníliás-mogyorós ízűek voltak a legkapósabbak.

NEKED AJÁNLJUK
Kihívásból lehetőség – Innováció a nyelvtanulásban gyerekeknek (x)

A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.

Sokkal több magyar gyereket bántanak így: igazi kegyetlen világ ez, bárki óriási bajba kerülhet

A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.

Jön az V. Mindset Meetup hétvégén, építs te is kapcsolatokat, ne maradj le! (x)

Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.

Járt már homoktövis szüreten? Most megteheti! (x)

Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2024. november 22. péntek
Cecília
47. hét
Ajánlatunk
KONFERENCIA
Tovább
REA 2024 SUMMIT – Powered by Pénzcentrum
A magyar Real Estate Agent találkozó a Kalmárok közreműködésével
Future of Finance 2024
Mi lesz a szerepe a pénzügyekben az AI-nak?
Sustainable World 2024
Zöld finanszírozási lehetőségek, befektetési döntések, ESG megfelelés
EZT OLVASTAD MÁR?