November közepéig 700 millió palackot, üveget és dobozt váltottak vissza Magyarországon az új visszaváltási rendszerben.
A kamu környezetvédelem és a celebekkel való hirdetés a leggyakrabban előforduló probléma fogyasztóvédelmi szempontból - írja a Világgazdaság.
410 millió forint bírságot szabott ki at október végéig lezárult 41 ügyben a Gazdasági Versenyhiatal (GVH). A tavalyi bírságok 47 százalékát sorolták a fogyasztóvédelmi eljárások körébe. A legtöbb eljárás egyébként gyógy- és egészségre ható megalapozatlan állítások és "zöldre mosás", vagyis a termékek környezettudatosként feltüntetése miatt indult.
A celebekkel való hirdetés is problémás, ugyanis nem tudni, hogy valóban ismerik az adott terméket, vagy csupán a gázsiért mondják, hogy érdemes azt megvásárolni. Ha ez utóbbi az igaz, akkor a fogyasztó megtévesztéséről beszélhetünk.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.