November közepéig 700 millió palackot, üveget és dobozt váltottak vissza Magyarországon az új visszaváltási rendszerben.
Közeledik a karácsony, a magyarok többségének az ünnep mégsem a felhőtlen kikapcsolódásról szól. Az ünnepi bevásárlások miatt sokan küszködnek pénzügyi gondokkal, ennek ellenére minden negyedik magyar a tervezettnél többet költ ilyenkor és minden tizedik hitelt vesz fel az ünnepek alatt.
Aggódnak a karácsonyi költekezés miatt a magyarok. Az Intrum Justitia idei Európai Fogyasztói Fizetési Jelentése kimutatta: a 21 ezer megkérdezett európai (köztük több mint ezer magyar) válaszadó közül minden negyediknek komoly fejtörést okoz, miből vásárolja meg szeretteinek a tervezett karácsonyi ajándékokat.
A jelentésből ugyanakkor az is kiderült, hogy a fogyasztók egyre tudatosabbak, már ami a pénzügyeiket illeti. Bár átlagosan a megkérdezett magyarok negyede többet költ a tervezettnél, csak hozzávetőleg minden tizedik (12 százalék) vesz fel hitelt, kér kölcsön vagy meríti ki hitelkártya keretét, hogy beszerezze az áhított ajándékokat. Magyarország ilyen tekintetben jóval nagyobb pénzügyi megfontoltságot mutat az európai átlagnál.
A kutatás továbbá arra is rámutat, hogy a nagymértékű kiköltekezés még nyomasztóbbá teszi azokat a januári napokat, amelyek pénzügyileg amúgy is az év "legszomorúbb" időszakának számítanak a megkérdezettek 39 százaléka szerint.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.