November közepéig 700 millió palackot, üveget és dobozt váltottak vissza Magyarországon az új visszaváltási rendszerben.
Az utóbbi években erősödő növekedésnek köszönhetően Magyarországon évi öt literre emelkedett a korábbi 3,5-ről a fejenkénti jégkrémfogyasztás, ez azonban még így is messze elmarad az európai átlagtól - írja a Világgazdaság.
A lap a Nielsen piackutató intézet adataira hivatkozva arról számolt be, hogy 2015-ben eddig 3,4 százalékkal nőtt a piac. A GfK Piackutató szerint a jégkrém rendkívül népszerű a magyar háztartásokban: 66 százalékuk szokott ilyen terméket vásárolni.
A lap szerint a fejenkénti öt literbe nem feltétlenül számít bele a klasszikus fagylalt, amelyből egyes becslések szerint ennek fele jut egy főre, szinte kizárólag a nyári időszakban.
A jégkrém továbbra is erősen szezonális termék - bár korántsem annyira, mint a kilencvenes években -, és a fogyasztási szokásokat még mindig a vanília-csokoládé-eper kombináció uralja.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.