November közepéig 700 millió palackot, üveget és dobozt váltottak vissza Magyarországon az új visszaváltási rendszerben.
Érdekes kirakatokkal találkozhat az, aki mostanában az ausztriai Salzburg bevásárlóutcáján sétál.
Izgalmas kampánnyal találkozhat az, aki mostanában Salzburgban jár. Az osztrák városban októberben a toleranciára, egymás elfogadására hívja fel a figyelmet az Echt! Mensch. ("Valódi emberek") nevű kampány.
Több kiállítás, kulturális rendezvény is kapcsolódik a kampányhoz, és a belváros kirakataiban is megjelenik az üzenet. A kampány jelmondata: Élet = 100% változatosság.
Ennek jegyében több helyen találkozhatunk olyan próbababákkal, amelyek a mozgáskorlátozott vagy fogyatékkal élő emberek helyzetére hívják fel a figyelmet.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.