A legnagyobb hazai láncok is ráfeküdtek a BlackFriday-re, mi pedig jól megmutatjuk, mit akcióztak le leginkább.
Alig egy hónappal ezelőtt nyitotta meg kapuit Budapest legújabb attrakciója, az Andrássy sugárúton álló il Bacio di Stile üzletház, ami az izzasztóan magas árakkal ellátott árcédulák mellett, ingatlanos szempontból leginkább arról is ismert, hogy az egyik legigényesebben felújított, újjáépített budapesti épület lett az elmúlt évtizedben. Bár saját képek készítésével nem igazán hagyják "rombolni" az üzletház hírnevét, sikerült néhány exkluzív képet szereznünk az üzemeltető saját albumából. Járják velünk most végig virtuálisan a parfümfelhőben illatozó luxusplázát.
"Két és fél évnyi kemény munka van mögöttünk, de azt gondolom, a végeredmény minden várakozást felülmúlt. Bátran kijelenthetjük, hogy minden szempontból páratlan kezdeményezést sikerült megvalósítanunk, hiszen az il Bacio di Stile nemcsak hazai, de régiós szinten is egyedülálló választékkal és árukészlettel, világszínvonalú környezetben várja az idelátogatókat" - mondta még szeptemberi megnyitó alkalmából Küttel Gábor, az il Bacio di Stile marketingigazgatója.
Beszéljenek magukért a profi fényképek, amik a már átadott épületet ábrázolják, és nem látványtervek, ahogy azt egyébként néha hihetnénk.
Az áruház kirakati installációinak terveit a londoni Millington Associates kreatív csapata álmodta meg, akik az Il Bacio közleménye szerint olyan cégek kirakatait tervezték már, mint a Harrods, a Burberry vagy a Ralph Lauren.
"A koncepció lényege az Andrássy úti palota bérház átpozícionálása, áthangolása divatáruházi palotává. A századfordulós épület meglévő értékei - a homlokzat, a kapualj, a lépcsőház és a piano nobile eleganciája, díszítettsége, mint kiemelendő értékek az egyik oldalon - míg az új hasznosítás kifejezése - a másikon. Az új karaktert formáló három legfontosabb jel - a bejárat, a belső udvar és a tetőtérbeépítés." - így írt a projektről Nagy Csaba, az Archikon vezető tervezője, az építészfórumon megjelent cikkében.
A képviselt márkák mellett a legfelső szinten étterem és bár várja majd a vendégeket. Az alsó szinten kéz- és lábápolási szolgáltatásokat nyújtó szépségszalon kap majd helyet.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
Az Andrássy út 19-es szám alatt található multibrand áruháznak saját műgyűjteménye is van, melynek darabjai az il Bacio di Stile üzlettereiben elhelyezve láthatóak. Az áruház épületében jelenleg több, mint húsz kortárs magyar és külföldi képzőművész - köztük a Turner-díjas brit művész, Grayson Perry, a New Yorkban élő, szerb performansz művész, Marina Abramoviæ, valamint az erdélyi származású divatfotós Martin Munkácsi - művei tekinthetőek meg.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.