A vásárlás is környezetet szennyez. Ez a felismerés vezette két hazai informatikai cég "zölden" gondolkodó szakembereit a Zöld Hétfő kezdeményezéshez - írja a Népszava.
Gróf Ákos, a Zöld Hétfő szervezője a lapnak elmondta: a légszennyezés csökkentésére kiváló megoldás például az online vásárlás. Egy futár átlagosan 80-120 darab terméket visz házhoz. Ha mindezekért az árukért a vásárlók saját autóikkal mennének, sokszoros környezetszennyezést okoznának.
A webáruházakból történő internetes vásárlás nem csak környezetvédő, hanem olcsóbb és kényelmesebb is a hagyományosnál. Hazánkban e pillanatban 2700 webáruház működik, de közülük csupán 100 bonyolítja le a forgalom 99 százalékát.
A Zöld Hétfőt - a minden hónap első hétfőjén történő ingyenes szállítást - eddig 80 áruház tette magáévá, de a szervezők szeretnék, ha legalább 5-600-an csatlakoznának hozzá.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.