A japán cégóriás, a Toshiba, idén decemberben az ágazatban jelenlévők közül elsőként dobja piacra a szemüveg nélkül is nézhető háromdimenziós televízióit - közölte az MTI. A 3D-és élményt egy integrált képrendszer bevezetése teszi lehetővé. A japán fővárosban tegnap a közönség is megcsodálhatta az új készülékeket.
A térhatás úgy adódik, hogy eltérő képet lát az ember jobb és a bal szeme. Ez a technika jelenleg még forradalminak számít a piacon. Először két méretben (30,5 és 50,8 cm képátmérő) vásárolhatják meg a fogyasztók a televíziókat és majd csak évek múltán juthatnak hozzá a nagyobb berendezésekhez, amikor már azok gyártása is kifizetődőnek bizonyul, ami által az eladási ár a lakosság széles rétegének válik megfizethetővé.
A szintén japán mamutvállalat, Sony, 2010 júniusától kezdte árusítani 3D-s szemüveggel nézhető készülékeit világszerte, a Panasonic pedig már ez év tavaszán előjött hasonló elven működő termékeivel az USA-ban. A fejlesztés gőzerővel folyik minden világcégnél, így a Samsungnál is, aki nem akar lemaradni a vetélytársaktól, ezért még 2010-ben szeretné piacra vinni térhatású televízióit.
A Telecoms and Media piackutató cég szerint egyenlőre Magyarországon egyáltalán nem biztos, hogy megéri 3D-és készülékeket vásárolni, mivel a háromdimenziós technikával vetített műsorok még elég korlátozott számban vannak jelen, de ennek ellenére több tízezer ilyen berendezés kerülhet a háztartásokba.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.