Hiába növekszik évről-éve az internetes kereskedelem és a fogyasztói igények, de tény, hogy a netes eladások a reálkereskedelem fél százalékát teszik csak ki -írja a Napi Gazdaság.
A napi fogyasztási cikkek internetes eladásába a magyar Groby-láncon kívül itthon nem szállt be senki, holott az itt levő nemzetközi cégek anyavállalatai, például a Tesco vagy az Auchan az anyaországban drága e-kereskedelmi fejlesztéseket hajtott végre. Egyedüliként van jelent például a netes kereskedelemben a Praktiker is, a cég webshop-szolgáltatását egyelőre egyetlen szereplő sem követi a barkácspiacon.
Az érdektelenséget az elemzők elsősorban azzal magyarázzák, hogy alacsony a nethasználók száma és a netpiacterek (mint szolgáltatási forma) ismertsége is. A megrendeléseknél is akadnak zökkenők, sokszor a megrendelőnek kell időben igazodnia, amit az átlagos fogyasztó maceraként él meg.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.