A napokban zárult le az Országos Kereskedelmi Szövetség versenye, melyen a legjobb magyar kereskedelmi honlapokat díjazták. Az Auchan weboldala lett 2009 kereskedelmi honlapja, a legjobb kereskedelmi webáruház pedig a Praktikeré lett.
Az Országos Kereskedelmi Szövetség tavaly év végén hirdette meg a "2009 kereskedelmi honlapja" versenyt, amelyben kereskedelmi honlapok és webáruházak mutatkoztak be, köztük több nagy üzletlánc is. A verseny eredményéről zsűri és közönségszavazás döntött.
2009 kereskedelmi webáruháza a Praktiker Kft. webüzlete lett, a kereskedelmi honlapok közönségdíját pedig az Electro-Cord Kft. kapta. A kereskedelmi webáruház közönségdíját a culevit.hu és az aruhaz.culevit.hu webáruház nyerte el.
Forrás: OKSZ
Praktiker: a legjobb kereskedelmi webáruház
A szakmai zsűri a vizuális megjelenést, az ötletességet és a felhasználóbarát megoldásokat értékelte. Döntésük alapján lett első kategóriájában a 19 hazai áruházzal rendelkező Praktiker, amely egy esztendővel ezelőtt indította el internetes áruházát. A Praktiker webshopját havonta több mint 200 ezer egyedi látogató keresi fel a széles áruválaszték, a hasznos tippek és ötletek miatt.
A Praktiker másfél évnyi fejlesztést követően azzal a szándékkal indította útjára webshopját 2009 tavaszán, hogy a legkorszerűbb megoldásokat integrálva, piaci előnyre tegyen szert az internetet visszafogottan használó barkácsszektorban. A hazánkban működő barkácsáruházak közül elsőként nyitott olyan internetes áruházat, ahol nemcsak az akciós prospektus érhető el, hanem a teljes áruválaszték, és akár házhoz is szállítják a kiválasztott termékeket.
A barkácslánc közlése szerint a webáruház fejlesztése a vásárlói visszajelzések alapján folyamatosan zajlik. A Praktiker termékkeresőjében jelenleg mintegy 45 ezer féle termékről lehet képi és szöveges információkat elérni több kategóriába sorolva, jól kereshető módon. A honlapon az üzletlánc valamennyi kommunikációs anyaga elérhető, a vásárlókat hasznos tippek és ötletek, illetve a környezettudatosságot erősítő tanácsok segítik a ház körüli teendőkben. A lakásbelsők kialakítását különféle tervezőprogramok és kalkulátorok segítik.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
Az Auchané 2009 legjobb kereskedelmi honlapja
Az Auchan Magyarország Kft. tavaly szeptemberben újította meg honlapját: a ráncfelvarrás egybeesett a hiperarek.hu ár-összehasonlító site megjelenésével.
"Nem csupán a kötelező feladatot szerettük volna abszolválni, és egy ilyenkor megszokott információs weboldalt létrehozni. Ehelyett a célunk a portálváltással az volt, hogy ne direkt módon az Auchant, hanem valóban a vásárlót helyezzük a középpontba, az ő keze alá dolgozzunk úgy, hogy a böngészés közben ne terheljük felesleges információkkal. Például onnantól már kizárólag csak a számára elérhető akciókat jelenítsük meg, hogy kiválasztotta az általa preferált Auchan áruházat" - mondta az induláskor Pozsonyi Réka, az Auchan internet menedzsere.
"Emellett olyan vásárláskönnyítő és egyúttal forgalomnövelő szolgáltatásokat fejlesztettünk ki - tette hozzá a szakember -, mint a bevásárlólista készítése, nyomtatása és megosztása e-mailen keresztül. A bevásárlólistára egy klikkeléssel lehet tételeket tenni az aktuális akciós kínálatból, a kertészeti, sport, bioélelmiszer vagy saját márkás termékekből. Sőt, akár a szintén az oldalon nagy számban elérhető receptek hozzávalóiból is, miközben a lista szabadon hozzáírt vásárolnivalókkal is bővíthető. De nem csak a főzés szerelmeseinek nyújtunk szórakoztató tartalmakat, hanem például a fiatalabb vásárlóközönségnek is, akik demókat tölthetnek le az áruházainkban kapható konzolos videójátékokhoz, vagy akár flash játékokkal is próbára tehetik az ügyességüket a portálunkon."
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.