Nem vált be az a jóslat, hogy a recesszió kevésbé érinti majd a barkácsáruházak forgalmát, mivel a családoknak kevesebb pénze jut majd a házon kívül töltött szórakozásra, ezért a lakást fejlesztik és teszik otthonosabbá -írja a Napi Gazdaság.
A gazdasági válság ugyanúgy érintette e szegmenst, mint a tartós fogyasztási cikkek piacát. A szerszámgépek eladásai 34,7 százalékkal estek vissza, az építőanyag-forgalom pedig megfeleződött. Egyedül a festékforgalom tartotta magát, e piacon 5 százalék alatti volt a visszaesés, ami azt mutatja, hogy a háztartások a tisztasági festésről nem szívesen mondanak le.
A most tavaszi szezonnyitóban erős hangsúlyt kapnak a barkácsüzletek prospektusaiban a festékek. Emellett a kerti szerszámoknál és termékeknél várható felfutás. A barkácsláncoknak szembe kell nézniük azzal is, hogy a hipermarketek a szezonban erősen belehasítanak a forgalomba, vagyis nemcsak egymással, hanem az élelmiszer-piac vezető szereplőivel is szembekerülnek.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.