Továbbra is a női lapokra van összességében a legnagyobb kereslet az újságárusoknál. A legolvasottabb lapokból napról napra, illetve hétről-hétre több mint egy millió darabot adnak el. A Szonda Ipsos felmérése szerint az elmúlt félévben pedig összesen több mint egymilliárd alkalommal vettünk kezünkbe újságot.
A Nemzeti Médiaanalízis azt mutatja, hogy szinte mindenki elérhető valamilyen napi, heti vagy havilappal. A felmérésben részt vevő 170 nap közül több mint egymilliárd alkalommal vettük valamelyiket a kezünkbe az elmúlt fél évben. Ezzel az olvasottság szinte nem változott a fél évvel ezelőtti adatokhoz képest. A legnagyobb lapcsoport továbbra is a női lapoké, de a tv-magazinok közül is eljut valamelyik szám minden harmadik felnőtthöz.
Bár azért nem biztos, hogy teljesen megbízhatóak a számok. A felméréshez az alanyokat egy számítógépes rendszer választotta ki. A kérdések arra irányultak, hogy az illető mikor olvasta utoljára a kérdéses lapot. Ha ez az időpont nem haladta meg az előző kiadás dátumát (vagyis heti lap esetén mondjuk két napja olvasta), akkor olvasónak minősült a felmérés alanya. Így azok, akik csak eseti jelleggel olvassák az adott újságot, minősülhetnek olvasónak, bár ez viszonylag kis százalék.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.