Újabb, a muszlimokat sértő rádióreklám tervezete került napvilágra az ohio-i Colombusban. A reklámban a Dennis Mitsubishi kereskedés hirdet dzsihádot az amerikai autó piac ellen, a kampány keretében a képviselők burkaszbnak öltöznének és a gyerekeknek is gumi kardokat osztogatnának.
Természetesen az amerikai muszlimok egyesülete tiltakozik az általuk felháborítónak ítélt reklámszöveg ellen, amelyhez néhány rádió is csatlakozott abban a reményben, hogy a visszautasítás észhez téríti a kereskedés vezetőit. A Dennis Mitsubishi alkalmazottai nevüket nem vállalva elmondták a sajtónak, hogy a hirdetés belső használatra készült, azonban azt, hogy ezt valóban így van, vagy csupán mentik, ami még menthető nem lehet tudni.
A Tokyo-i székhelyű Mitsubishi mindezidáig nem kommentálta a sajnálatos eseményt. Az amerikai muszlimok egyesületének vezetője pedig saját bevallása szerint a legszívesebben felajánlotta volna a pórul járt kereskedés vezetőjének, hogy "befizeti" egy kulturális érzékenységet fejlesztő tréningre.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.