2005 szeptembere és 2006 áprilisa között csaknem 160 millió forintot költöttek a pártok internetes reklámokra - derül ki a MOHI adataiból.
A számokat az alábbi grafikonon összesítettük, melyből jól látszik, hogy míg az MSZP számos hónapot stabilan nyert az online mezőnyben, addig a Fidesz alig élt ezen média lehetőségeivel. Meg is lett az eredménye...
Elgondolkodtató ugyanakkor az is, hogy ha az MSZP csaknem 69 milliót költött az online hirdetésekre, akkor a közterületi és televíziós invázióval összesített számok vajon mit mutatnak...
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.