Új trend hódít a japánoknál, ugyanis az első számú mobilszolgáltató, a DoCoMo tavaly nyáron elkezdte árulni a FeliCa márkanevű telefonokat. Ezek úgy működnek, mint valami elektronikus pénztárca. Fizetéskor a tulajdonosnak nincs más dolga, mint hogy beírja titkos kódját és elhúzza telefonját egy leolvasó előtt, s máris kiegyenlítette a számlát.
Különbség van még az európai és a japán üzleti modell között is. Európában a mobiltelefon-társaságok fölözik le a haszon nagy részét, nem pedig a tartalomszolgáltatók. Japánban azonban a DoCoMo mobilinternetes szolgáltatása azért is lehet sikeres, mert hagyja, hogy a tartalomszolgáltatók is részesedjenek a bevételekből. Ezáltal a nagy globális szolgáltatók már belekóstoltak a mobilos lehetőségekbe, és a következő években dől majd el, hogy rá tudják-e kényszeríteni a japán modellt az európai telefontársaságokra.
(forrás: HVG)
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.