Eladó a Káptalantóti piac azon területe, amelyen az egyetlen állandó vendéglátóhely is működik, a telken 30 árusnak állandó bérleti szerződése van.
Nincs olyan szektor, amely ne szembesült volna problémákkal az elmúlt időszakban, de a kockázatitőke- és befektető cégeket sem kerülte el ez a hullám. Állandó változás alatt áll az, hogy hogyan döntenek a vállalatok arról, hogy milyen vállalkozásokat támogassanak. Éppen ezért, mielőtt belevágsz a nagy ötletbe, fontos pár dolgot tisztázni.
Aranykorukat élik a start-up-ok, a vállalatok, kisvállalkozások, ráadásul a különböző finanszírozási lehetőségeknek köszönhetően már a bankot is kihagyhatjuk az egyenletből. A közösségi finanszírozás Európában és Amerikában már virágzik, most pedig már Magyarországon is elérhető. A Brancs közösségi finanszírozási oldal ugyanis kifejezetten hazánkban indult, így már itt is elindíthatjuk a kampányunkat.
A vállalkozás indítás most rengeteg embert érdekel, hiszen gyakran egy-egy új ötlet képes egy egész iparágat felforgatni. 2021 első három negyedévében a globális kockázatitőke-finanszírozás több mint 450 milliárd dollárra nőtt - emelte ki az Entrepreneur magazin. Ez több mint 100 milliárd dolláros növekedést jelentett a 2020-as év azonos időszakához képest, a befektetési hullámból pedig az újonnan induló startupok is profitálnak, hiszen a korai fázisú finanszírozás 104%-kal nőtt 2020 és 2021 között.
Az induló vállalkozások számára a legjelentősebb változás az, hogy az alapítóknak mostanra elképesztő eszköztár áll rendelkezésükre, ha finanszírozásról van szó. Szolgáltatások, platformok segítenek összekapcsolni a befektetőket a vállalkozókkal, új ötletekkel. Emellett számos olyan rendezvény, esemény és közösség is létrejött, amelynek a célja a start-up alapítók segítése a finanszírozás megtalálásában. Mi az, ami igazán nagyot lendít a vállalkozásunkon? Meglepődnél, de szinte kéznél a megoldás.
Ne becsüld alá a közösségi médiát
Kezdő vállalkozóként fordulhatunk finanszírozók klasszikus kereséséhez, ahol felkutatjuk a befektetőket, elbeszélgetünk felük, és ezt a folyamatot ismételve kerítünk anyagi eszközöket vállalatunk beindítására. Működőképes ez is, de nem az egyetlen módja annak, hogy elinduljon a vállalkozásunk.
Az emberek szívesen támogatnak olyan vállalkozásokat, amelyek pozitív környezeti, vagy társadalmi hatást tudnak kifejteni, esetleg egy új, érdekes terméket jelenítenek meg. Miért ne fordulhatnál egyenesen a vevőkhöz, ha finanszírozásról van szó? A közösségi finanszírozás ugyanis pont azoknak való, akik most szeretnének berobbanni a köztudatba, és elindítani vállalkozásukat.
A médiajelenléttel pedig könnyen kiépíthetjük ezt. Ugyanis, amennyiben termékünk jelen van egy ilyen kampányban, és ezzel párhuzamosan erős a közösségi média jelenléte, ez sokban segítheti az indulásunkat. Korábban lapunknak Kövesdi Gábor, a Brancs közösségi finanszírozási oldal alapítója is elmondta, hogy egy sikeres kampány mögött aktív közösségi média használat áll. Ha a leendő vásárlóink látják, hogy milyenek vagyunk, milyen a termékünk, transzparensek vagyunk és elérhetőek, úgy szívesebben szállnak bele a vállalkozásunkba, ráadásul nagyobb körhöz is eljut a hírünk.
Az alapigazságok itt is működnek, a jó képek, jó videók mindig több látogatót vonzanak, a család és barátok által támogatott projektek pedig a bizalmat is megelőlegezik. Ami külföldön működik, az nálunk is működik, fontos tehát a projekt személyessége, valamint az első vásárlók is
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
- összegezte Kövesdi Gábor azt, hogy mitől válik sikeressé egy projekt a Brancson. Azonban voltak olyan vállalkozók is, akiknek nem sikerült jól a szereplésük, itt is vonható párhuzam, hiszen általában hasonló hibákat vétenek el a sikertelen projektek is.
A projekteknél fontos a transzparencia, a képek, a videók. A közösségi finanszírozású projekteknél a bizalmat kell elsősorban megteremteni, ezek a tartalmak ezt erősítik. Ha a terméknek, szolgáltatásnak nyitunk egy közösségi média oldalt, amivel posztolunk, akár egyszerűbb tartalmakat, könnyű követőket szerezni. Több projektgazda a szimpla posztok mellett ráadásul saját hirdetésekkel, landing oldalakkal és sajtómegjelenésekkel is építette a bizalmat terméke, szolgáltatása iránt, és aktív jelenléttel és érdekes tartalmakkal motiválta közönségét
- tette hozzá az ötletgazda. A közösségi média jelenlét mások szerint is kritikusan fontos, főleg ha kezdő vállalatról van szó. A Get Fully Funded is megosztott 4 tippet arról, hogy hogyan használhatod a közösségi médiát kezdő vállalkozóként azért, hogy közösségi finanszírozási kampányod befusson. Elsőnek, és legfontosabbnak azt jelölték meg, hogy ha vállalkozásunkkal közösségi finanszírozási kampányba kezdenék, mondjuk el a történetünket. Ezt követően folyamatosan frissítsünk, osztjunk meg híreket arról, hogy hogy áll a vállalkozás, a kampány, ezzel közelebb hozva a termékünket, szolgáltatásunkat a közönséghez.
Nagyon fontos, hogy a szolgáltatásunk, termékünk arculata, megjelenése, stílusa állandó legyen, csak úgy, mint a hangnem, ahogy kommunikálunk. Ezen felül pedig törekedjünk a folyamatos kapcsolattartásra támogatóinkkal, foglalkozzunk velük, figyeljük a javaslataikat, hiszen nélkülük nem jöhetne létre a mi vállalkozásunk sem. A közösségi média a legnagyobb lehetőség a közösségi finanszírozásban, hiszen gyors képet kaphatunk a termékről, a vállalkozás sikerességéről, és mindezt ingyen.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.