Támogatási forrás nyílik a legkisebb hazai vállalkozásoknak, de a megszerzése és felhasználása nem mindig egyszerű feladat.
Közzétette legfrissebb számait a Netflix, amelyekből kiderült, hogy a cég előfizetőinek száma már átlépte a 200 milliót, valamint arról is beszámolt a cég, hogy többé nem lesz szüksége többmilliárdos kölcsönökre, hogy finanszírozni tudja a streaming szolgáltatására készülő filmeket és sorozatokat.
A mostani egy pénzügyi mérföldkövet jelent a Netflix számára, hiszen úgy néz ki beérett a cég stratégiája, mely szerint nagymértékű hitelfelvétellel veszi fel a verseny a hollywoodi stúdiókkal. A világ legnagyobb streaming szolgáltatója kevesebb, mint egy évtized alatt 15 milliárd dollár hitelt vett fel és a mostani beszámolóban közölte, hogy a szabad cash flow 2021-ben végre egyenesbe jöhet.
- a Netflix közölte, hogy vizsgálja annak lehetőségét, hogy a többlet készpénzt visszaforgassa a részvényeseknek részvény-visszavásárlás útján. Emellett 10-15 milliárd dolláros bruttó adósság fenntartását tervezi. Egyébként ezért is nagy szó a pozitív cash flow mert a streaming szolgáltatások jellemzően veszteségesen működnek, például a Disney is arra számít, hogy a streamingen keresztül még évekig veszteségeket fog elkönyvelni.
Október és november között a Netflix 8,5 millió új előfizetőt szerzett, ami jóval meghaladta a Wall Street 6,1 milliós várakozását és mindezt úgy érte el a cég, hogy közben egyre élesedik a verseny a szegmensben és az Egyesült Államokban még árat is emelt a szolgáltató. A 8,5 millió új ügyféllel a Netflixnek már 203,7 millió előfizetője van. 2020 emellett a cég történetének legsikeresebb éve volt előfizetők szempontjából, soha annyi előfizetőt nem szereztek a korábbi években, mint tavaly.
A negyedév végi teljes előfizetőszám alapján még mindig az Egyesült Államok és Kanada a Netflix fő piaca, összesen 74 millió előfizetővel, de már az EMEA-térség is megközelíti, 67 millió előfizetővel. Az egész évet tekintve azonban az látszik, hogy a növekedés motorja már rég nem az amerikai régió, hiszen az új előfizetők 83 százaléka az USA-Kanada régión kívülről érkezett, ezen belül a legjelentősebb az EMEA régió volt, amely az új előfizetők 41 százalékát adta.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
A kilátásokat tekintve a Netflix további 6 millió új előfizetőt tervez szerezni az idei első negyedévben, amely viszont elmaradt a várakozásoktól, hiszen az elemzők durván 8 millió fős előrejelzést vártak. A bevételek tekintetében nem okozott meglepetést a cég. A Netflix 6,6 milliárd dolláros bevételről számolt be a negyedik negyedévre, ami 21,5 százalékos emelkedés az előző év azonos időszakához viszonyítva és lényegében megegyezett az elemzői várakozással.
Az adózott eredmény ezzel szemben csökkent, a tavaly negyedik negyedéves 587 millió dollárról 7,6 százalékkal 542,2 millió dollárra. Ennek értelmében tehát az EPS is csökkent, a tavalyi 1,3 dollárról 1,19 dollárra, míg az elemzők 1,39 dolláros EPS-t vártak. Vélhetően az előfizetők számával és a kedvező cash flow-val kapcsolatos híreknek köszönhetően valósággal széttépték a Netflixet a tegnapi piaczárás után, az árfolyam 13,1 százalékot ugrott.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Egy jó szörp titka: így lett a házi receptből sikeres vállalkozás
A semmiből indulva vált országosan ismert prémium márkává a Mayer szörp.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


