2025. július 1-jétől az energiaszolgáltatók és a hálózati elosztó társaságok a lakossági fogyasztónak nem minősülő felhasználók energiaszámláit kizárólag elektronikus formában bocsáthatják ki.
Üzleti minősítési rendszert indított a Vállalható Üzleti Kultúráért kezdeményezést működtető Bridge Budapest Egyesület és az Opten Informatikai Kft.
Az új minősítési rendszer segítséget ad megbízható üzleti partnerek kereséséhez. A cél a jelenleg mintegy 1000 üzleti szereplőből álló közösség erősítése, hogy lehetőség legyen az önellenőrző teszten túl egy magasabb szintű minősítés megszerzésére. A minősítési rendszerben alapszintet jelentő Vállalható Üzleti Szereplő címet az a vállalkozás kaphatja meg, amelyik a Bridge Budapest önellenőrző tesztjén legalább 80 százalékot elér, őket külön nem ellenőrzik, megbíznak a kitöltő szavában.
A Minősített Vállalható Üzleti Szereplő cím megszerzéséhez az önellenőrzésen túl az Opten áttekinti a cég működését nyilvános adatok alapján. A Jópéldák kategóriába azok a Vállalható Üzleti Szereplők tartozhatnak, akik értékes, implementálható, példaértékű projektet, kezdeményezést, működési formát hoznak létre. A Minősített Üzleti Szereplők közül Nagykövetté válhat, aki az ügy hírvivőjeként üzleti történetét, tapasztalatát megosztja a nyilvánossággal.
A Bridge Budapest magyar vállalkozók által 2013-ban alapított nonprofit szervezet, az egyesület célja, hogy működésével fejlessze a meglévő üzleti kultúrát Magyarországon. Ennek keretében indították el korábban a cégek transzparens működését elismerő Vállalható Üzleti Kultúráért kezdeményezést. A Bridge Budapest február 11-től folyamatosan közzéteszi a minősített üzleti szereplők cégneveit.

Belehúz a legismertebb hazai repoharas cég: újdonságokat is hoznak a fesztiválszezonra, a cél maradt
Több újdonságot is hoz a legismertebb újraváltható poharas cég 2025-re, a célok azonban mit sem változtak.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Kiderült, hogy melyik a magyarok kedvenc húsfajtája
A baromfihúsok a legnépszerűbbek a Lidl magyar vásárlóinak körében - derül ki az áruházlánc közleményéből.
-
A SPAR Magyarország a kiemelkedő minőség elkötelezettje (x)
A SPAR Magyarország 6 terméke már viseli a KMÉ-védjegyet, amely a minőség és a fogyasztói bizalom garanciája az élelmiszerpiacon.
-
Jövőépítés pénzügyi stressz nélkül – Így segít a Fundamenta valóra váltani a lakásálmokat (x)
Ismét mozgásba lendült a lakáspiac, a lakhatás kérdése aktuálisabb, mint valaha. Az ingatlanárak az egekbe járnak, mi lehet mégis a megoldás?
Green Transition & ESG 2025
AI in Business 2025
Biztosítás 2025


