A Cápák között című üzleti showműsor legújabb adásában ismét izgalmas vállalkozások mutatkoztak be.
Egyre többen érdeklődnek az Ipar 4.0 Mintagyár elnevezésű program iránt, amelynek célja, hogy a hazai kis- és középvállalkozók közelebb kerüljenek a digitalizációhoz - ismerteti Világgazdaság.
Már csaknem egy éve fut a kiemelt projekt és eddig közel ezer látogató regisztrált - olvasható a lapban, amelynek nyilatkozva Bárdos Krisztina, az IFKA Iparfejlesztési Közhasznú Nonprofit Kft. ügyvezetője úgy fogalmazott:
Céljuk, hogy ezer hazai vállalkozás vezetői kapcsolódjanak a programhoz - közölte. Mint a lapban olvasható, a programban részt vevő cégekkel elégedettségi kérdőívet töltetnek ki, amelyben leírhatják azt is, mit szeretnének, miben lenne szükségük segítségre, eddig milyen fejlesztéseket valósítottak meg.
Ezeket a cégeket abból a szempontból minősítik, hogy érettek-e az ipar 4.0-ra. Az összesítések alapján 300 cég ezüst, 50 arany minősítést szerezhet, amihez egyszerűsített, illetve részletes fejlesztési terv társulhat. Ezt követően, a közlejövőben vélhetően társfinanszírozási konstrukciókkal segíthetik majd a kis- és középvállalkozókat a fejlesztési tervek megvalósításában - írták.

Belehúz a legismertebb hazai repoharas cég: újdonságokat is hoznak a fesztiválszezonra, a cél maradt
Több újdonságot is hoz a legismertebb újraváltható poharas cég 2025-re, a célok azonban mit sem változtak.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Kiderült, hogy melyik a magyarok kedvenc húsfajtája
A baromfihúsok a legnépszerűbbek a Lidl magyar vásárlóinak körében - derül ki az áruházlánc közleményéből.
-
A SPAR Magyarország a kiemelkedő minőség elkötelezettje (x)
A SPAR Magyarország 6 terméke már viseli a KMÉ-védjegyet, amely a minőség és a fogyasztói bizalom garanciája az élelmiszerpiacon.
-
Jövőépítés pénzügyi stressz nélkül – Így segít a Fundamenta valóra váltani a lakásálmokat (x)
Ismét mozgásba lendült a lakáspiac, a lakhatás kérdése aktuálisabb, mint valaha. Az ingatlanárak az egekbe járnak, mi lehet mégis a megoldás?
Green Transition & ESG 2025
AI in Business 2025
Biztosítás 2025


