Sok olvasónk véli úgy, hogy a gyógyszertárak, posták, iskolák sem kevésbé fontosak, mint a boltok és kocsmák.
A Tungsram 2018 áprilisában magyarországi központú, innovatív, globális márkaként tér vissza a piacra. "Örökségünk az innováció" jelszóval éleszti újjá és folytatja a magyar kreativitás 120 éves hagyományát a Tungsram Csoport frissen összeállt menedzsmentje.
Februárban a GE Lighting bejelentette, hogy eladja európai, közel-keleti, afrikai és törökországi üzletágát, valamint a globális autólámpa-ágazatát a GE egy korábbi felső vezetője, Jörg Bauer irányította cégnek. A eladás első mérföldköveként a Tungsram Csoport tulajdonába került a Tungsram Operations Kft., a GE Lighting magyarországi egységeivel, vagyonával és szerződéseivel együtt. Ez egyébként a tervezett eladás nagyobb hányadát jelenti.
- mondta el Jörg Bauer, a Tungsram Csoport elnök-vezérigazgatója.
Az 1896-ban alapított Tungsram a második ipari forradalom szüleménye volt - az eredmény pedig az egész világ villamosítása lett. A vállalat az ország millenniumi ünnepségeinek évében született. Budapest ekkor Chicago után a világ második legdinamikusabban fejlődő városa volt. A kezdetektől egészen a mai napig a Tungsram fokozatosan fejlesztett ki új megoldásokat a fő területén, a világítástechnikában és a villamosítás lehetőségeit keresve. Ilyen volt a telefonos technológia, az orvosi és rádiócsövek és más alkalmazások.
Napjainkban
A Tungsram Csoport jelentős részben az eddigi működést irányító, tapasztalt igazgatósággal és csapattal folytatja a munkát, akiket néhány új vezető egészít ki. Az 1901 óta ismert budapesti, Váci út 77. szám alatti gyártelep és irodaház marad a csoport központja. Az új tulajdonos megjelenésével zavartalanul folytatódik a munka a vállalat többi gyártó telephelyén is: Hajdúböszörményben, Kisvárdán, Nagykanizsán és Zalaegerszegen, valamint a világ más részein található részlegeiben. A világpiacon prémium kategóriájú, európai márkaként lesz jelen a Tungsram, amely Magyarországon tervez, fejleszt és gyárt, valamint folytatja és kibővíti eddigi tevékenységét. Ez pedig azt is jelenti, hogy a cég helyben lesz képes munkalehetőségeket biztosítani.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
A SPAR Magyarország a kiemelkedő minőség elkötelezettje (x)
A SPAR Magyarország 6 terméke már viseli a KMÉ-védjegyet, amely a minőség és a fogyasztói bizalom garanciája az élelmiszerpiacon.
Portfolio Gen Z Fest 2025


