A dokumentum épp ezért javasolta az úgynevezett „tükörklauzulák” bevezetését minden jövőbeli kereskedelmi megállapodásba.
Tovább terjeszkedik a Fornetti: a látványpékségeiről ismert vállalkozás az idei évben 10 százalékos bevétel-növekedéssel számol.
További nemzetközi terjeszkedéssel tervez a jövőben a Fornetti: mint arról Sebastian Gooding, a cég idén kinevezett ügyvezető igazgatója a 10. Coop Rally keretében tartott sajtótájékoztatóján beszámolt, a sütőipari cég értékesítései bevétele 2014-ben 21 milliárd forintot tett ki, az idei évben 10 százalékos növekedéssel számolnak, így Európa még több országában lesznek elérhetőek a Fornetti pogácsái, péksüteményei.
A vállalatnak jelenleg két üzeme van Magyarországon, egy Bulgáriában, egy pedig Romániában, 800, illetve 500 munkavállalóval. Európa-szerte 5 ezer helyen árusítanak Fornetti-termékeket; 1800 bolti pékség, 1500 franchise-bolt várja a vásárlókat.
A cég gyáraiban 180 tonna pékárut állítanak elő naponta, ezt 20 százalékkal tervezik növelni a következő hónapokban. A tavalyi évben 32 ezer tonna(!) terméket értékesítettek.
A Fornettit egyébként a nyáron vásárolta meg svájci-ír versenytársa, az Aryzta AG.. A cég korábbi menedzsmentje úgy látta, hogy a vállalat elérte növekedésének határát - az új tulajdonosi struktúra viszont hatékonyabb nemzetközi fejlődést tesz lehetővé.

Belehúz a legismertebb hazai repoharas cég: újdonságokat is hoznak a fesztiválszezonra, a cél maradt
Több újdonságot is hoz a legismertebb újraváltható poharas cég 2025-re, a célok azonban mit sem változtak.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Kiderült, hogy melyik a magyarok kedvenc húsfajtája
A baromfihúsok a legnépszerűbbek a Lidl magyar vásárlóinak körében - derül ki az áruházlánc közleményéből.
-
A SPAR Magyarország a kiemelkedő minőség elkötelezettje (x)
A SPAR Magyarország 6 terméke már viseli a KMÉ-védjegyet, amely a minőség és a fogyasztói bizalom garanciája az élelmiszerpiacon.
-
Jövőépítés pénzügyi stressz nélkül – Így segít a Fundamenta valóra váltani a lakásálmokat (x)
Ismét mozgásba lendült a lakáspiac, a lakhatás kérdése aktuálisabb, mint valaha. Az ingatlanárak az egekbe járnak, mi lehet mégis a megoldás?
Green Transition & ESG 2025
AI in Business 2025
Biztosítás 2025


