Öt egységét zárta be idén a szendvicseket kínáló Subway, a döntést azonban nem a válsággal indokolták. A bérleti díjak túlzott nagysága miatt költözik el több étterem is, az öt közül 3 újranyit 2010-ben, valamint további négy egység nyitása is tervben van - írja a Napi Gazdaság.
Öt egységét zárta be idén a Subway amerikai étteremlánc, mely Magyarországon elsősorban szendvicseket kínál. A bezárásokat nem a recesszióval indokolták, ezek zömében működési költségekkel függnek össze, a múltban nem mindig sikerült a legelőnyösebb feltételeket kialakítaniuk az üzemeltetőknek.
Néhány üzlet esetében a bérleti díjak a régiós áltag két-háromszorosát tették ki. Emiatt kerül új helyre a Károly körúti étterem, de a Napi Gazdaság információi szerint a nemrég bezárt Móricz Zsigmond körtéri is bérleti szerződés körüli problémák miatt költözik. A bezárt öt üzlet közül három új helyszínen 2010-ben újra megnyitja kapuit, míg négy további egység fejlesztési fázisban van, ezek közül egy Budapesten, egy pedig Debrecenben kap majd helyet. Egy Subway-egység megnyitása 80-120 ezer eurós befektetést igényel.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
A fiatalok vállalkozásindítását ösztönzi az OTP Bank új pályázata
OTP Junior Piacralépők címmel vállalkozói versenyt hirdetnek fiatalok számára.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


