900 millió embert sértett meg a Burger King egy spanyolországi hirdetésével. A reklámplakát Lakshmi istennőt, a hindu vallás egyik legnagyobb szentjét ábrázolja, amint épp egy hamburgert készül megenni.
Közel egymilliárd hindu hívőt sértett meg a Burger King. A gyorsétteremlánc spanyolországi plakátjain az látható, amint Lakshmi, a jólét, a szerencse, a gazdagság, a kedvesség és a kegyesség istennője arra készül, hogy megegyen egy hamburgert. Köztudott, hogy a marhahús -amiből a hamburger is készül- szigorúan tiltott eledel a hindu vallásban.
A reklám felirata a következő: "'La merienda es sagrada'", azaz "megszentelt falatozás". Ráadásul úgy tűnik, mintha az istennő pont a hamburgeren ülne.
A Burger King bocsánatot kért a sajnálatos eset miatt, és eltávolította a plakátokat. Mint a cég szóvivője elmondta: senkit sem állt szándékukban megsérteni, a vállalat tiszteletben tartja mindenki vallási meggyőződését.
Ugyanakkor nem ez az első hasonló botránya az amerikai gyorsétteremláncnak: néhány hónapja mexikói ételeket reklámoztak felháborító módon: a plakáton egy, a mexikói zászlóba öltözött törpe volt látható. Sőt, mint arról korábban beszámoltunk, a Burger King az egyértelműen szexuális célzatú hirdetésekkel sem fukarkodik: Szexbotrány a Burger Kingben - képpel!
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.