A K&D kínai piackutató cég reprezentatív felmérést készít a kínai állampolgárok Európába történő utazási szokásairól.
A cég és a Magyar Turizmus Zrt. együttműködésének keretében a kérdőív olyan kérdéseket is tartalmaz, amely burkoltan hazánk turisztikai termékeire vonatkozik. A kutatás eredményei - amelyeket, egy a magyar szakmának készülő tanulmányba is beépítenek - szeptemberre várhatók.
2009 első félévében 15 ezer kínai vendég, közel 30 ezer vendégéjszakát töltött el Magyarország kereskedelmi szálláshelyein. A vendégek száma 0,8%-kal a vendégéjszakák száma pedig 7,1%-kal emelkedett az előző év azonos időszakához képest.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
A fiatalok vállalkozásindítását ösztönzi az OTP Bank új pályázata
OTP Junior Piacralépők címmel vállalkozói versenyt hirdetnek fiatalok számára.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


