A tervek szerint szeptember közepén kerül Kínában piacra a Túró Rudihoz hasonló Túró Kiittyy. A termék iránt nagy érdeklődés mutatkozik, több nagy hálózat is jelentkezett a forgalmazására -írja a Népszabadság.
Szeptember közepén megkezdődik a speciálisan magyar édességhez, a Túró Rudihoz hasonló, csokoládébevonatos túródesszertek forgalmazása Kínában. A projektben és a Peking melletti üzem kialakításában részt vevő EU-Milk Technologies Kft. már csaknem két éve készíti elő a termék bevezetését.
A Túró Kiittyynek keresztelt csokis desszert több kínai bolthálózatban megjelenik majd, köztük az Európában alig ismert, ám az országban jelentős Jenny Lou is a forgalmazók között lesz. Ez a lánc Kínában arról ismert, hogy a különlegességnek számító nyugati termékeket kínálja. Mindezek mellett kisebb boltokat is megkeresnek, s különösen az iskolák környéki üzletekkel kívánják fölvenni a kapcsolatot.
A terméket egy nívósnak mondható változatban is piacra dobják: a fejlett ajándékozási kultúrára tekintettel egy hűtődobozzal együtt forgalmazott díszes változattal is megjelennek. Az első időszakban a natúr változatot kezdik forgalmazni, ám idővel a kókuszos, gesztenyés, barackos és szamócás ízesítést is felveszik a kínálatba.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
Portfolio Gen Z Fest 2025


