25 °C Budapest

Hatalmasat buktak a mobilosok

Pénzcentrum
2009. május 29. 10:02

Az év első négy hónapjában több mint 180 ezerrel apadt a hazai mobilcégek ügyfeleinek száma, míg a forgalmat generáló kuncsaftoké közel 300 ezerrel esett vissza, 10,7 millióra.

E csökkenésnek több oka van, ezek közül csupán egyik a gazdasági recesszió - mondta a Napi Gazdaságnak Anders Jensen, a Pannon vezérigazgatója.

A T-Mobile azzal magyarázza a csökkenést, hogy a promóciós sim-ek a vártnál kisebb számban váltak állandó kártyává, az ügyfelek kötődése kisebb lett a tervezettnél.

Hasonlóan látja Lakatos Péter, a Vodafone stratégiai igazgatója is. Szerinte a megszűnő k ártyás előfizetések - amelyek jelentős részét az új készüléket vásárló, szolgáltatót azonban nem váltó ügyfelek sim-jei teszik ki - valójában fél-egy éve nincsenek már használatban.

A mobilcégek véleménye eltér ugyanakkor annak megítélésében, hogy a kártyák számának csökkenése tartósnak ígérkezik-e.

Temérdek magyar él óriási tévhitben: azt hiszik, olcsón vásárolnak, pedig így sokkal jobban megérné

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.

Megelégelték a fővárost, a Mátrába költöztek: lesajnált csodakertet próbál megmenteni a fiatal pár

Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?

Három kiló ruháért másik három kilót kapsz - így forgasd fel a ruhatáradat! (x)

Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2025. április 16. szerda
Csongor
16. hét
Április 16.
A hang világnapja
Ajánlatunk
EZT OLVASTAD MÁR?
Agrárszektor  |  2024. december 9. 10:33