A hazánkban működő négy nagy outlet center forgalmának sem tett jót a vásárlőerő csökkenése, ezek az üzletek ugyanis nem nevezhetők ruházati diszkontnak. A beruházók még reménykednek a forgalom újraéledésében -írja a Napi.
A lap számításai szerint a hazai négy nagy outlet forgalma a teljes ruházati forgalom 5-7 százalékát, vagyis mintegy 25-27 milliárd forintot jelent. Ez van annyira jelentős hányad, hogy a környéken, így a fővárosban működő kiskereskedőket jelentős árakciókra kényszerítse. Nem ritka az sem, hogy az outletekben megszokott árakhoz közelítenek a kiskereskedelmi árak.
A plázákban működő kereskedők szintén arra panaszkodnak, hogy az outletekhez kell igazítaniuk áraikat, ha forgalmat szeretnének generálni, különösen azokban a bevásárlóközpontokban, ahol kisebb-nagyobb kiárusító üzletek - mint például a Mangoé, vagy a Springfieldé - működnek.
A tervek szerint a beruházók még építenének néhány outlet központot, most azonban még pang a piac, ami a Premieren is meglátszik. A nem olyan rég átadott harmadik ütem üzletei közül ugyanis 35 százalék még üresen áll, hasonlóan a GL-hez, ahol 22 üzlet működik, holott ennél jóval nagyobb lenne a komplexum befogadó képessége.
Az M1 Outlet helyzete sem rózsás, nem sikerült ugyanis azokat a világmárkákat elcsábítaniuk, akiket terveztek, ráadásul sokan néhány hónap után fel is adták a működést.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.