Drágul a sör! Már a gyártók is aggódnak...

Pénzcentrum
2008. február 22. 11:00

Éves eredményszámainak közzétételekor nem szalasztotta el a lehetőséget a sörpiaci óriás, Heineken, hogy megfogalmazza jövőre való prognózisát, illetve hogy iránymutatást adjon a piacnak. A holland cég egyértelműen tovább szeretné hárítani fogyasztóira az alapanyagok és a csomagolás árának emelkedését, a végkimenetelt illetően azonban korántsem derűlátóak.

Nem jött jól a Heinekennek, hogy az Európai Bizottság 219 millió euróra büntette egy holland árkartell vezetéséért, a cég nettó profitja így ezzel a tétellel is számolva 33,4%-kal 807 millió euróra zuhant 2007-re az előző évhez képest.

Az alapanyagárak mintegy 15%-kal emelkedtek, így jelentős termékáremelést kell végrehajtaniuk a gyártóknak.

A Heineken vezetője hangsúlyozta, hogy a saját márkáik, a haszonkulcsok fenntartása és a költségmenedzsment terén abszolút magabiztosak, arról azonban fogalmuk sincs, miként reagálnak majd a fogyasztók egy komolyabb áremelésre.

Temérdek magyar él óriási tévhitben: azt hiszik, olcsón vásárolnak, pedig így sokkal jobban megérné

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.

Megelégelték a fővárost, a Mátrába költöztek: lesajnált csodakertet próbál megmenteni a fiatal pár

Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?

Három kiló ruháért másik három kilót kapsz - így forgasd fel a ruhatáradat! (x)

Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.

NAPTÁR
Tovább
2025. április 23. szerda
Béla
17. hét
Ajánlatunk
EZT OLVASTAD MÁR?
Agrárszektor  |  2024. december 9. 10:33